„A gép úgy tett, ahogy valaki a pilótafülkében irányította…”
A China Eastern balesetéről amerikai szakértők feltételezik, hogy az egyik pilóta vagy egy a fülkébe behatoló valaki okozta a márciusi katasztrófát, a függőleges zuhanást.
A China Eastern balesetéről amerikai szakértők feltételezik, hogy az egyik pilóta vagy egy a fülkébe behatoló valaki okozta a márciusi katasztrófát, a függőleges zuhanást.
Az első, űrrepülés közben bekövetkezett katasztrófa. A 200 tételes hibalista és a felettesek türelmetlensége. A jóbarát, aki nem engedte, hogy Gagarin legyen a kockázatos repülés pilótája.
Előzetes jelentés még nincs, de gyanítható, hogy ha a gépeket átvizsgálás után forgalomba állítják, a légitársaság bízik a típusban.
A modern repülésben a legritkább, hogy utazómagasságon történjen baleset egy nagygéppel.
Az orosz repülőipar egyik legfontosabb új gépe csapódott a földbe Kubinka közelében, miután egyik hajtóműve kigyulladt, hárman életüket vesztették.
Volt, aki előre látta, hogy bekövetkezik a szerencsétlenség? Mi történik, ha a repülőgép dugóhúzóba kerül? A szakértő, aki kevés híján maga is áldozata lett volna a balesetnek. Mit jelent az, hogy értelmetlen katasztrófa...
Hatvan éve történt a városnéző C-47-es tragikus repülése. Hullámvasutazás és túldöntött fordulók a város fölött, eltanácsolt pilóta, és egy furcsa kérdés a toronyból.
Az aranyosgyéresi támaszpontról szállt fel a gép, lakatlan területre csapódott be.
A pilóta-kivizsgáló Háy György arról, hogyan érzékelhető az aszimmetrikus tolóerő, mit tehet ilyenkor a személyzet, hol lehetnek a baleset mögött karbantartási és képzési hiányosságok.
Kittinger ugrása hatvan éve azt demonstrálta, hogyan élheti túl egy pilóta vagy űrhajós a gép vagy a kabin elhagyását nagy magasságban.