Trolifejlesztés Zuglóban: már épül az új felsővezeték az Állatkerti körútnál
Jelentős felsővezeték-építési és -felújítási munkák kezdődtek a XIV. kerületi Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban.
Jelentős felsővezeték-építési és -felújítási munkák kezdődtek a XIV. kerületi Kacsóh Pongrác út–Állatkerti körút–Hermina út csomópontban.
A Volánbusz vonalain véget ért, a fővárosban pedig időszerűvé vált a szóló-, illetve csuklós Credobus Electronellek tesztje.
A Kravtex lett a befutó a MÁV-csoport elővárosi buszokra kiírt tenderén. Most százharmincegy szóló Econell Next állhat forgalomba.
Befejeződött a zuglói trolibuszhálózat fejlesztéséhez kapcsolódó társadalmi egyeztetés: a válaszadók döntő többsége támogatta a BKK javaslatát, miszerint az alsórákosi Miskolci utcában teljes üzemidőben közlekedjen trolibusz. Rajt: valamikor a nyár elején.
Csokorba szedtük, mely vonatok és buszok közlekednek a megszokottól eltérően.
Mivel a társaság nyerte a tárgyban kiírt koncessziós pályázatot, a következő évtizedben is a MÁV-csoport lesz Magyarország kizárólagos autóbuszos helyközi személyszállítási közszolgáltatója.
Hat településen húsz e-buszt állít forgalomba idén a közösségi közlekedési szolgáltató. Az első Ikarus 120e Keszthelyre érkezett.
Óriási az érdeklődés: két óra alatt betelt az ezerötszáz tesztelői hely. Az alkalmazás áprilistól válik elérhetővé a nagyközönség előtt.
Folytatódik a december óta tapasztalható kedvező tendencia: kisebb mértékben ugyan, de már harmadik hónapja javul a vonatok pontossága, februárban újabb 0,88 százalékkal. A legfrissebb MÁV-jelentést szemlézzük.
Március 15-étől közvetlen buszokkal lehet utazni Losonc és Salgótarján, valamint Rimaszombat és Cered között, májustól pedig a Losonc–Budapest viszonylaton is elindulnak a járatok. Hamarosan a vasúti járatok is újraindulhatnak?
Az ünnepi programokhoz kapcsolódó nagyobb térségi lezárások jelentősen érintik a közösségi közlekedést is.
A belga állami busztársaság De Lijn szerint az öt Van Hool üzemeltetése túl drága, ráadásul a műszaki támogatás is gondokkal küzd a gyártó csődjét követően.
A Budapest csomópontjaiban és népszerű megállóiban éjjel-nappal elérhető készülékek a fővárosiak egyik legfontosabb vásárlási felületének bizonyulnak.
A Beaver Tradition adománya a Jászberényi Mentőkutyás Szolgálatnál kiképzőjárműként folytatja pályafutását, hozzájárulva a mentőkutyák felkészítéséhez és a bevetésekre való felkészüléshez.
A MÁV-csoport naponta körülbelül ötvenezer járatot közlekedtet, ezek problémája esetén a központ igyekszik megtalálni a lehető leggyorsabb megoldást a továbbutazáshoz.