Navracsics Tibor egy Reelsben jelentette be, hogy villamosítják a 29-es végét
Meg azt is bemondta, hogy kezdődik a balatoni körvasút tervezése.
Meg azt is bemondta, hogy kezdődik a balatoni körvasút tervezése.
A Petroutilaj-3DRD eddig teljes mértékben a francia Compagnie de Chemnis de Fer Depertementaux birtokában állt, mely a részvények hetvenhat százalékát értékesítette a magyar vállalatnak.
A Dániát és Németországot a Balti-tenger alatt összekötni hivatott, tizennyolc kilométer hosszú közúti-vasúti műtárgyat előre legyártott elemekből rakják össze a vízben, ezzel a leghosszabb ilyen jellegű alagút lesz.
A déli ipari övezetben található, 22 ezer négyzetméteres új csarnokkal együtt az országban hét helyszínen több mint 120 ezer négyzetméter raktárkapacitással áll az ügyfelek rendelkezésére a logisztikai vállalat.
A feeder-szolgáltatási piac jelentős növekedés előtt áll, Szaúd-Arábia pedig jelentős lépéseket tesz az üzlet túlnyomó részének megszerzéséért – áll az Arthur D. Little tanácsadó cég új jelentésében.
Egy Pendolino szerelvényt a Prága és České Budějovice között közlekedő Déli Expresszre irányítanak át, így két szakaszon is elérhető lesz a kétszáz kilométer/órás sebesség.
Reels-videót hordoz a Facebook, a képsorokon a siklott koronás címeres látható.
Megelégelték a rendszeres bántalmazást a vasutasok, határozott jogi és erős rendőri védelmet követelnek.
A többáramnemű Stadler-villamosmozdonyokból négyet vesz bérbe az Alpha Trains-től a spanyol magán-vasúttársaság.
Újabb változás a 155-ös és a 154-es vonalon, Kiskunmajsa és Jánoshalma között vonatpótló autóbuszok közlekednek.
Elkészült a világ első, ETCS-sel ellátott gőzöse, a tesztek már zajlanak. A cél, hogy a nosztalgiajáratok a jövőben is zavartalanul tudjanak közlekedni az országos vasúthálózaton.
A Masarykovo pályaudvar közelében található, régi karbantartóműhelyt újítják fel és bővítik ki, a tervek szerint 2030-ra.
Nem mindennapi videóval rukkolt elő a Budapesti Közlekedési Központ.
A karikagyűrű, mint az örökké tartó szerelem és a végtelen elköteleződés szimbóluma, hosszú múltra tekint vissza.
2010-ben a világ megismerhetett egy karórát, ami az idő múlásával nem csupán eszközként, hanem a strapabíró stílus ikonikus jelképeként is helyet kapott. Ez pedig nem más, mint a japánok által megálmodott GX-56, ami valószínűleg örökre kiérdemelte a "King of G" becenevet.