Gyakran ismételt kérdések
Hasznos tudnivalók
Címünk: 1115 Budapest, Bartók Béla út 152/C. III. emelet. Megközelíthető a 19-es vagy a 49-es villamos Csóka utcai megállójától 5 perc gyaloglással.
Nyitvatartási napok személyes átvételhez, ügyintézéshez:
hétfő 12-17 óra, szerda 9-14 óra között.
Telefonszámunk: +36 30 612 50 75
A helyszínen készpénzes fizetésre van mód.
Kérjük a termékek elviteléhez gondoskodjon a csomagolóanyagról.
Az irodaház a kelenföldi villamos kocsiszínnel szemben található, bejárat a parkból.
Szállítási tudnivalók:
Megrendeléseiket a Magyar Posta Logisztika (MPL) kézbesíti.
Szállítási díj:
házhozszállítással 1990 Ft,
csomagautomata, postapont, vagy postán maradó küldeményként 990 Ft.
Utánvét minden esetben + 900 Ft.
Lehetőség van Csomagponton, Csomagautomában vagy Postán maradó küldeménykénti szállításra, átvételre.
A megrendelés folyamán kiválasztható az átvételi pont.
https://www.posta.hu/szolgaltatasok/szolgaltataskereso
Banki átutalás esetén: számláját elektronikuson küldjük el Önnek a megrendelése összeállítása, feldolgozása után.
Kérjük, a számla megérkezéséig ne utalja át megrendelése ellenértékét. Türelmét köszönjük.
Amennyiben valamelyik tétel átmenetileg nincs raktárkészleten, a megadott e-mail címen felvesszük Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.
Személyes átvételre a budapesti irodánkban van lehetőség, ebben az esetben megrendelését nem terheli szállítási költség.
Nyitvatartási napok személyes átvételhez, ügyintézéshez:
hétfőn 12-17, szerdán 9-14 óra között.
Az irodánkban csak készpénzes fizetésre van lehetőség.
Irodánk címe:1115 Bartók Béla út 152/C, 3.emelet.
Információk az Indóház magazin előfizetéséről
Az előfizetés utánvétes fizetéssel nem rendelhető.
A kéthavonta megjelenő magazin a megadott szállítási címre kerül kézbesítésre (postapont, csomagautomata, stb. kiszállítási cím nem lehetséges).
Az előfizetési díj belföldi szállítási cím esetén tartalmazza a kézbesítési díjat.
Az előfizetés mindig a következő, még meg nem jelent lapszámtól kezdődik.
Az előfizetési díj beérkezésének határideje: a megjelenés/ tárgyhó előtti hónap 20-a.
A magazin kézbesítési határideje a megjelenési hónap 15-e.
Amennyiben a lap nem érkezik meg Önhöz, kérjük, jelezze az iroda@indohaz.hu e-mail címen.
Fizetési tudnivalók
Átvételkori fizetés (utánvét)
A kiválasztott kézbesítési mód szerint az átvételkor kell kifizetnie a megrendelése ellenértékét (termékek és a szállítási költség összege).
Banki átutalás
A számla tartalmazza a megrendelése értékét és a szállítási költséget.
Számláját elektronikuson küldjük el Önnek a megrendelése összeállítása, feldolgozása után. Türelmét köszönjük.
Kérjük, a számla megérkezéséig ne utalja át megrendelése ellenértékét.
Szállítási határidő:
A szállítási határidő általában a megrendeléstől ill. a fizetéstől számított 5-10 munkanapon belül.
A csomag feladásáról sms-ben értesítést küld a MPL.
Törékeny csomagok kezelése:
Külön kérés esetén a bögréket törékeny csomagként adjuk postára. Ebben az esetben a törékeny csomag kezelési díja az alapdíj 75%-a.
Külön kérés nélkül a csomagot normál csomagként kezeljük, töréskár esetén reklamációt nem tudunk elfogadni.
Kérjük szíves megértésüket és jelzésüket, amennyiben a feláras csomagküldést választják.
Használati útmutató a faliórákhoz:
A falióra (f)elhelyezésénél a közvetlen hő és fényhatást, párás helyet kerülje.
A csomag kiszállításakor, hiába a gondos csomagolásnak, előfordulhat, hogy elsőre nem indul el a szerkezet. Ezeket az alábbi módon lehet megoldani.
1. A mutatók összekuszálódhatnak, vagyis amint elindul a szerkezet, a mutatók elakadnak egymásban és nem tudnak elhaladni egymás felett-alatt. Ezt egy óvatos simító mozdulattal kiegyenesíthetjük és már menni is fog.
2. A másodperc mutató nagyon be van nyomva és azért nem indul el, mert szorul. Egy óvatos függőleges mozdulattal huzza le a piros mutatót, majd úgy pattintsa vissza, hogy ne nyomja össze az alatta lévő mutatókat.
3. Az elem minőségét,polaritását is legyen kedves ellenőrizni.(1,5V AA típusú)
Tisztítása:kézi mosogatással, mosogatógép használata nem ajánlott.
Karcolástól, mechanikai sérüléstől óvni kell.
Törékeny csomagok kezelése:
Külön kérés esetén a bögréket törékeny csomagként adjuk postára. Ebben az esetben a törékeny csomag kezelési díja az alapdíj 75%-a.
Külön kérés nélkül a csomagot normál csomagként kezeljük, töréskár esetén reklamációt nem tudunk elfogadni.
Kérjük szíves megértésüket és jelzésüket, amennyiben a feláras csomagküldést választják.