Az intercityket megszüntetik, repülőjáratot viszont indítanak Pozsony és Kassa között
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
A repülőjáratot az fogja üzemeltetni, aki a legkevesebb ráfordítást kéri majd az államtól.
A flotta legújabb tagja azonban csak 2025-ben kezdi meg szolgálatát az Egyesült Arab Emírségek két nemzeti légitársaságának nagyobbikánál.
A Lipcséből a litván fővárosba tartó DHL-kargógép leszállás közben, néhány kilométerre a cél előtt lakott, külvárosi területen zuhant le hétfőn hajnalban.
Kigyulladt Antalya repülőterén az orosz Azimut légitársaság Szuhoj Superjet 100-asának hajtóműve. Az utasokat evakuálták.
Két, rendre Miamiból induló járatról van szó, a repülőgépek virágot, kávét, kakaót, vetőmagot, csúcstechnológiai, textil- és autóipari termékeket hoznak közelebb a felhasználókhoz.
Az együttműködés tovább erősíti a magyar tulajdonú vállalat pozícióját a régióban.
Mindkét repülőtér, London-Heathrow (LHR) és a London-Stansted (STA) is rekordot állított fel, Heathrow-n csak októberben 7,2 millió légiutas fordult meg.
Még az év vége előtt a német légitársaság kilenc neo eladásával kívánja likviditását növelni. Aztán visszabérli a repülőgépeket.
Ezen kívül a téli menetrendben Genovába, Gran Canariára, Salernóba, és Marrákesbe is indul közvetlen járat a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtérről.
Kereskedelmi forgalomban mindenféleképpen: tudniillik a hétvégén repülte utolsó útját a QantasLink VH-YQS lajstromjelű gépe.
Pedig a DDA Classic Airlines Douglas DC-3-asára nem ez a jövő várt, ám a vintage repülés elsősorban holland szerelmesei megóvták a félreállítástól.
A fapados légitársaság az Airbusszal közösen veszi górcső alá a SAF-fel történő üzemeltetést. A teszt a barcelonai és a brüsszeli járatokon indul.
A román Romaeróval együttműködésben létrehozott bázissal egy új, kiemelt jelentőségű piacra lépett be a magyar Aeroplex, Romániában ugyanis tizenhét nemzetközi repülőtér üzemel, és tizenegy légitársaság alakított ki székhelyet.
Hozzávetőlegesen kétezer, norvég repülőterekről induló járat késése vagy törlése miatt kell a légitársaságoknak az elszenvedett kellemetlenségek kompenzálása érdekében megalkotott, EU261 rendelet szellemében a kártérítést kifizetniük.