Trakcióváltás Dombóváron
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
Március utolsó hetében dolgoztak utoljára Szergejek Dombóvár környékén a Rail Cargo Hungaria tolatós tehervonatai élén. Napról-napra lekövettük az eseményeket.
És még hangja sincs. Bemutatkozott Dombóvár szürke eminenciása az első bajai tehervonatával.
Óriási nyüzsgés a bajai kikötőben, aminek a 4 milliárd 100 millió forintból történő újítása idén tavasszal készül el.
A dombóvári kargósok már nagyon várják új gépüket, az ünnepi hétvégén remot Szergejjel dolgoztak.
Ócskavasat és gabonát vittek.
Harmadik nekifutásra sikerült elvinni a bajai ócskavasvonatot, nagyon rossz a mozdonyhelyzet Dombóváron.
Elkészült a 116-os Szergej felújítása – retró külcsínnel. Ez most a Start legpirosabb gépe.
Még jártak Csörgők, volt ünnepi tolatós teher, és még egy MDmot is előkerült.
A frissen felújított 206-os kisdízel veselkedett neki az 50-es vonalnak szombaton a fotósmenet élén. Elsöprő volt a siker!
Hatvanéves a Szili és a Nohab, ötven a Csörgő. A múltidéző járatok Tornanádaskától Szombathelyig lefedik majd az országot.
A tehervonatokat Szergej húzza Baján és Dombóváron át Kaposvárra.
Dombóváron át Gyékényes volt a cél, így a mesés 50-es vonalon is átrobogtak a gabonás kocsik. Sőt!