Márciusban indul az Oroszország–Pakisztán tesztfuvar
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
Idén januárban hétszázhatvan százalékkal növekedett a forgalom az egy évvel korábbihoz képest.
A Balti-tenger partján fekvő városban üzemel az ország negyedik legnagyobb kikötője.
Jócskán összezsugorodik a V-Híd Zrt. mozdonyparkja a veszteséges működés okán: bérelt villamos- és dízelgépeiket visszaadják, a sajátjaik közül pedig többet is leállítanak. A korszerű Traxxok egyes hangok szerint a MÁV-nál köthetnek ki…
A kanadai vasúttársaság egy hagyományos dízelgépet alakíttatott át a tennessee-i knoxville-i mozdonyműhellyel.
Az import alapanyagot eddig Fényeslitkén kamionokra rakták és így fuvarozták tovább az Ózdi Acélművekhez.
Európa vezető vasúti logisztikai vállalata már sorban negyedjére szerezte meg az EcoVadis elismerését.
A teljesen szárazföldi útvonalon felül egy hajózást is magába foglaló intermodális szolgáltatást indítottak.
Január elsejével átalakult a francia nemzeti vasút árufuvarozási üzletága: a Hexafret a szállítmányozásért, a Technis pedig a karbantartásért felel ezentúl. Akadnak azonban gondok…
Az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank 300 millió dollárt nyújt a nemzeti vasút Ukrzaliznyicjának.
A húsz porszállító járművet tíz évre veszik bérbe.
A Captrain és a vasúti automatizálási és maglev-technológiákkal kísérletező Nevomo a brémai acélműnél végez próbákat, a cél a kocsirendezési műveletek teljes automatizálása.
A társaság indulóban ötven villanygépet vásárol a közép-európai vasúti árufuvarozókat célozva.
Nápollyal és Trieszttel kapcsolják össze a fontos észak-itáliai várost.
Máskülönben Magyarország nem fogja teljesíteni a 2030-ra vállalt klímacéljait, ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések.