Bemutatták a harmincadik Logisztikai Évkönyvet
A jubileumi kiadvány tekintélyes terjedelemmel, több mint négyszáz oldallal, bennük huszonhét tanulmánnyal debütált.
A jubileumi kiadvány tekintélyes terjedelemmel, több mint négyszáz oldallal, bennük huszonhét tanulmánnyal debütált.
A közép-európai térségben folyamatosan csökken a fuvarozási mód versenyképessége, a Rail Cargo Hungaria koordinálásával javaslatokat dolgoztak ki a szolgáltatás megszűnésének megakadályozására.
A társaság indulóban ötven villanygépet vásárol a közép-európai vasúti árufuvarozókat célozva.
Nápollyal és Trieszttel kapcsolják össze a fontos észak-itáliai várost.
Máskülönben Magyarország nem fogja teljesíteni a 2030-ra vállalt klímacéljait, ellehetetlenülnek az energiahatékonysági beruházások és a klímavédelmi intézkedések.
A transzkontinentális útvonalat használó vasúti fuvarok továbbra is elsősorban Oroszországon keresztül haladnak. Az EU által az oroszokra kiszabott szankciók, majd a Kreml által bevezetett ellenszankciók viszont további akadályokat emelnek az ellátási láncok előtt.
Az Európai Bizottság rábólintott a német nemzeti árufuvarozó vasúttársaságnak szánt, 1,9 milliárd euró értékű állami támogatási programra.
Megosztott első helyet hirdettek: Balogh Ágota, a Royal Sped Zrt. vezérigazgatója és Palicska Judit, a Waberer’s Network Kft. ügyvezetője vehették át a díjat, az Év Fiatal Női Logisztikusának járó díját pedig Zámbó Nikolett kapta a Waberer’s Csoporttól.
Az ÖBB Rail Cargo Group az osztrák vegyipari vállalattal és innovatív gyártókkal közösen hozta létre a korszerű, ellenálló, Talns sorozatú járműveket.
Az ország 189 helyszínén, összesen 280 forgalmi sávot figyelő ellenőrzőkapuk a jövőben a csalókkal szemben is hatékonyan fel tudnak lépni.
Huszonhárom létesítménnyel segítenék elő az árufuvarozást ország észak–déli irányú folyosóján.
Tíz dízel-villamos GE-mozdonyát korszerűsítteti a Tata Steel acélgyártó Velsen-Noord-i üzeme húszmillió eurórért.
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A jakutföldi Elga szénbányától az Ohotszki-tenger partján épülő Manorszkij-kikötőig (Misz Manorszkij) vezető, 531 kilométeres távot egy bő nap alatt tette meg a szerelvény.