Ismét Szergej-morajlástól volt hangos Tolna
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A szabadalom része a vállalat stratégiai kezdeményezésének, melynek célja az ipari műveletek biztonságosabbá tétele az MI segítségével.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A hatóságok négy személy ellen emeltek vádat az orosz árnyékflottához köthető biztosítási csalás miatt.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) tíz zéró emissziós vontatójárművet vásárol a bolgár Express Service-től.
Idén április 10-én, a Nemzetközi Logisztika Napjával egyidőben rendezik meg az ellátási lánc szakma egyik legnagyobb országos eseménysorozatát. Az ingyenesen látogatható programok célja a népszerűsítése túl a szektor aktuális trendjeinek, kihívásainak és lehetőségeinek bemutatása az érdeklődőknek.
Április elsejétől már az RCH végzi az átállítást saját géppel, saját személyzettel. A V-Híd valószínűleg a vontatójármű-állomány leépítése okán vonult ki a szolgáltatásról.
Donald Trump a Fehér Ház kertjében tartott ceremónián a nyilvánosság előtt írta alá az egész világot sújtó vámrendeletet, ezt megelőzően csaknem egy órás beszédben érvelt a „viszonossági vámok” mellett.
Az éves árbevételt több mint hat százalékkal növelték 2024-ben, az EBIT pedig öt százalékkal 45 millió euróra nőtt, ami rekordot jelent a vállalat történetében. Az eredmény bővülésében a biztosítási és szerződéses logisztikai szegmens játszotta a főszerepet.
A Frejus-vasút francia oldalán még 2023. augusztus 27-én akasztotta meg a közlekedést egy hatalmas földcsuszamlás. A forgalom egyelőre csak alacsony számú tehervonattal indult újra.
A nemzeti vasút árufuvarozási részlege, az SŽ Tovorni Promet harminc többáramnemű villamos mozdonyt vásárol az Alstomtól. Magyarországra is bejárnak majd velük.
Még szorosabbra fűzi egymással fennálló kiváló kapcsolatait a vasúti árufuvarozó vállalat és a szlovén nemzeti vasúttársaság.
A nemzetközi szállítmányozási és logisztikai vállalat tavaly 124 millió euróért fektetett be logisztikai terminálokba, az automatizálásba és az e-mobilitásba, Magyarországon pedig huszonöt százalékkal növelte a raktárfelületét.
Az Oroszországi Vasutak 2024-es éves jelentésében közölte, ahogy az részben várható volt, a cég egyes mutatói nem alakultak jól, a nettó nyereség viszont csaknem kilencven százalékkal esett vissza.
A logisztikai vállalat év eleje óta a légi és tengeri szállítmányozás mellett rész- és komplett fuvarmegoldásokat (LTL/FTL), valamint kibővített logisztikai portfóliót is kínál. Lengyelország egyre fontosabbá válik az európai áruszállítás logisztikai központjaként.