Stabilizálódni látszik a MÁV-csoport pontossági mutatója
A korszerű mozdonyokkal tartóssá vált a pozitív trend az érintett vonalakon. Havi jelentés a márciusi adatokról.
A korszerű mozdonyokkal tartóssá vált a pozitív trend az érintett vonalakon. Havi jelentés a márciusi adatokról.
Balatonfüred és Tapolca között fog forogni. Megszereztük a tervezett fordát.
Prága és Bohumín között már vezérlő- és bisztrókocsival kibővített szerelvény pendlizik.
A Die Güterbahnen vasúti árufuvarozási szövetség kielemezte a megállapodást, rámutatva, hogy a hivatalba lépő kormány részéről nincsenek mennyiségi célok, egyértelmű prioritások vagy kötelező érvényű kötelezettségek a vasút fejlesztése iránt.
A hazai vasúti járműipari vállalatok keresik azt a márkanevet, ami segíthetné a piaci pozíciójukat. A nagymúltú Ganz–MÁVAG névre többen is pályáznának, de a nemzetközi piacok meghódításához inkább jó termék, mint történelmi márka segítene.
Halk léptű dízel-hidraulikus mozdony szolgálja ki a 4-es számú vasútvonal menti ipari üzemeket.
A vasúttársaság célja, hogy minél többen fedezhessék fel Magyarország gyönyörű tájait biciklivel, kényelmesen és biztonságosan utazva.
Azon lehet elmélkedni, mennyire szerencsés és vagy ildomos József Attiláról elnevezni egy vonatot, de tény, a szerelvény tele volt.
Luganszki óriás hozta, luganszki óriás vitte a RailLog gabonavonatát.
A felszín alatti vizek okozta károsodások elhárításán dolgozik a MÁV a Szentgál és Városlőd-Kislőd közötti szakaszon. A buszos pótlás várhatóan év végéig tart.
A tulajdonos amerikai Greenbrier a működési költségek növekedésével, logisztikai nehézségekkel és az amerikai megrendelések hiányával indokolja a döntést. Hétszáz dolgozónak mondanak fel.
Újabb kellemetlen helyzet Szerbiában: a vasúti létesítmények egy év alatt sem szerezték meg a végleges engedélyt az elektromos hálózathoz való csatlakozáshoz.
Kiírta a tendert az ÉKM: a 192,6 méter hosszú, új műtárgy a meglévő, éppen csak használható hídtól tizenöt méterre északra valósulhat meg. A régi pályát elbontják.
A hazai Türasaş által épített, E39000-es sorozatú villamos szerelvénnyel a külföldi piacokat is megcéloznák.
A Ferrovie della Calabria (FdC) három dízel-elektromos szerelvényt rendelt, így már tizenkét Stadler-vonat szolgálhatja majd az utasokat.