Japán tengeralattjáró-vadász beszerzését vette fontolóra az Olasz Légierő
A Kawasaki P-1-esek a rendszerből már 2017-ben kivont Breguet BR 1150 Atlantic flotta örökét vennék át. Felkészül: Német- és Franciaország, csak másképp.
A Kawasaki P-1-esek a rendszerből már 2017-ben kivont Breguet BR 1150 Atlantic flotta örökét vennék át. Felkészül: Német- és Franciaország, csak másképp.
A jégtörő képességgel felruházott sarkvidéki kutatóhajó építése 2021-ben kezdődött. Ezzel Japán is beszáll az örök jég fogságából egyre gyorsuló ütemben kiszabaduló térség gazdasági potenciáljának felderítésébe.
Amikor 1994-ben megnyílt a japán Kansai International Airport, csodájára járt a szakma: a légikikötőt az Oszakai-öbölben egy mesterséges szigetre építették, és több mint 20 milliárd dollárba került.
A japán gyártó a közelgő InnoTrans 2024 nemzetközi közlekedéstechnológiai vásáron mutatja be, miként segíthetik világelső megoldásai az európai vasúti ágazatot abban, hogy a szegmens lépést tartson a növekvő fogyasztói elvárásokkal.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Az RZSD és az Orosz Posta együttműködésével indított első szerelvény körülbelül egy nap alatt ért el Vorszinóból a novorosszijszki kikötőbe, ez fele annyi idő, mint egy hagyományos konténervonat esetében.
Az újgenerációs megoldást a 385-ös sorozatú, keskeny nyomközű villamos motorvonatokon alkalmazza majd a japán vasúttársaság.
A JR West a Sanin-fővonalon közlekedő dízelmotorvonatainál próbálja majd ki az alternatív üzemanyagot.
A nagysebességű, háromszáz kilométer/órás tempóra képes szupervonatokat a Tokió–Fukusima–Jamagata–Sindzsó útvonalon közlekedő járatokra szerzik be.
A Mitsubishi Heavy Industries leállította a Spacejet projektet, egyúttal bejelentette leányvállalata, a Mitsubishi Aircraft Corporation felszámolását. Nem lesz Japánnak saját építésű utasszállító repülőgépe.
Az ázsiai ország fővárosa, az agglomerációval együtt 22 millió lakosú Dakka eddig hiába számított a világ egyik legnagyobb metropoliszának, még nem rendelkezett metróhálózattal.
A nagysebességű vonal Nagaszaki és Takeó Onszen közötti, hatvanhat kilométeres része szeptember 23-án nyílik majd meg a menetrend szerinti utasforgalom előtt.
A transzszibériai vasúton keresztül szállít hűtőkonténereket közösen az RZSD, a Fesco és a japán közlekedési minisztérium.
A világon először a felkelő nap országának legkisebb szigetén, Sikokun lehet utazni menetrend szerint közúton és síneken is közlekedni képes járművekkel.
A japán JR East vasúttársaság egy E7 sorozatú motorvonattal mutatta be az automatikus irányítás precizitását. A kereskedelmi alkalmazás azért még odébb van.