Spórolás a magyar vasúton level999

iho   ·   2016.06.18. 16:15
eg80

Ugye mindenki olvasta péntek esti cikkünket, hogy mától úgy változik a Komárom–Esztergom vonal menetrendje, hogy meg tudjanak vele spórolni egy Bézét? Konkrétan a MÁV írta válaszul érdeklődésünkre: „A kisforgalmú vonalak menetrendjét is a gazdaságos eszközfelhasználás figyelembevételével alakítjuk ki, amelynek következtében a 4-es és 5-ös vonalak menetrendjét összehangolta a vasúttársaság. A módosításnak köszönhetően a két vonal forgalma az eddigi kettő helyett egy járművel megoldható.”

A spórolás egyelőre nem sikerült, Garamvölgyi Ádám felvételei viszont az esztergomi Bézékről igen

Hát ez most olyan jól sikerült, hogy dupla Bézével indult el Esztergomból Fehérvárra a délutáni vonat. Információink szerint a vonatnak motor plusz mellékkocsi összeállításban kéne mennie, de mivel a mellékekből elállomásították a környékről, csak egy újabb motorral lehetett megtoldani a szerelvényt. A komáromi irányváltás miatt viszont mégis inkább tervszerűnek tűnik a két motor alkalmazása, a körüljárás sokkal tovább tartana a jelenlegi megoldásnál. Reméljük, legalább van annyi utas a vonaton, hogy van értelme a második egységnek, és persze hogy az utasoknak nem gyullad be a huzattól a szeme a kánikulában különösen kényelmetlen Bézékben!

Esztergom-Kertváros felé robog a fehérvári járat

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk! Az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső idén újra elinduló Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Kisvasút Nagyvasút Vasútmodell Városi vasút Vasút Kiemelt ajánlatok

Zárójelentés a Kálmán Imre EN vonaton kitört pánikról

T. H. F.   ·   2024.10.03. 12:00

Megjelent a legújabb Indóház, hasábjain többek között a címben is jelzett témával, a GYSEV Púposának különvonatával, az államvasúti motoros vontatás indulásával, a MÁV Igazgatóság a múlt század negyvenes évek elején jellemző napi négy-, illetve hatórás munkarendjével, vagy a ČKD Tatra KT4 rövid-csuklós villamos motorkocsi fél évszázadával.