Rekordmennyiségű rakomány 2016-ban az RZSD Logistics-nél

iho/vasút   ·   2017.03.11. 13:45
400px_orosz_tehervonat

A FÁK-országokban és a balti államokban tevékenykedő cég konténerforgalma húsz százalékkal nőtt, ez kilencvenötezer TEU-t jelent. A belföldi fuvar körülbelül tizenkétezer TEU-t tett ki, az Európa és Kína közötti tranzitszállítmányok több mint hetvenháromezer TEU-t adtak, a Kínából Oroszországba importált és a Kínába exportált áruk bő öt-ötezer TEU-ért feleltek. Az óriási árumennyiség fuvarozásához az RZSD Logistics minden hónapban több mint nyolcvankilencezer járművet használt, számtalan típussal. A cég száznál is több tolatómozdonyt és anyagmozgató gépet kezel, továbbá több mint tizenegyezer vasúti kocsit pakol meg havonta. A jelentési időszak során a vállalat a nemzetközi postai szállítást is felvette a portfóliójába, fővonali szolgáltatást indítva el Kína és Németország között Kazahsztánon, Oroszországon és Fehéroroszországon keresztül.

Az RZSD Logistics 2015-ről 2016-ra öt százalékkal növelte forgalmát (fotó: RZD Logistics)

Az RZSD Logistics számos szállítási mód felhasználásával összetett árufuvarozási szolgáltatást biztosít Oroszországban és az 1520 milliméteres széles nyomtávot használó területeken, beleértve a szárazföldi határátkelőhelyeket és a tengeri kikötőket is. Az alapvető szállítási feladatokon felül többek között berakodást, kirakodást, ütemezett szállítást, vállalatok bejövő és kimenő logisztikáját, tolatási feladatokat, vasúti kocsik felvételét, előkészítését és javítását, a kikötőknél átrakodást és irodai szolgáltatásokat, valamint túlméretes és terjedelmes rakományok szállítását is elvégzi a vállalat Oroszországban és külföldön egyaránt. Az áruk nagy részét szén, fémek és érc tette ki, de a konténeres áruk is jelentős mennyiséget képviseltek – jelenti a Railway Pro.

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Ellátási lánc Közlekedésfejlesztés Vasút Kutatás-fejlesztés Közlekedéstervezés Nagyvasút

Stratégiai szövetség a jövő mérnökeiért: szorosabbra fűzi az együttműködést a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem és a V-Híd Csoport

iho   ·   2025.01.10. 12:00

Cél, hogy az Építőmérnöki Kar hallgatói gyakorlati és versenyképes tudást szerezzenek, a már szakmában dolgozók pedig folyamatos képzést kapjanak. Az oktatási programok és a kooperatív képzések mellett a felek kutatás-fejlesztési területen is aktívan együttműködnek.

Vasút Nagyvasút

Schengen csúszva a magyar–román vasúti határon

Tevan Imre   ·   2025.01.10. 09:00

Tényleg megint mindenki hülye a magyar vasút körül? Ezért várják ki továbbra is a vonatok Magyarország és Románia között azt az időt, ameddig tavalyig a határellenőrzés tartott? Annak ellenére, hogy január 1-jétől már nincs ellenőrzés. A körülmények ismeretében a válaszunk: nem. Hosszabb folyamatról van szó, a menetidő talán az év közepétől csökkenhet.