Nem reklámozza agyon magát a vasút

iho   ·   2015.08.17. 13:45
400670-mnr

A Volánbusz a honlapján szól: „2015. augusztus 20-ától Budapest és Piliscsaba között a vonatpótló autóbuszok közlekedése megszűnik a Budapest–Pilisvörösvár–Esztergom közötti vasúti közlekedés beindulása miatt. Köszönjük, hogy a felújítás ideje alatt velünk utaztak! Ezzel összhangban a fenti dátumtól a 830 és 831 vonalszámú járatokat MÁV–Start-bérlettel már nem lehet igénybe venni. Utazáshoz érvényes Volánbusz-bérlet vagy menetjegy szükséges!”

Mivel a Start nem igazán reklámozza, megmutatjuk mégegyszer, ilyen lesz a menetrend az esztergomi vonalon tíz napig augusztusban:

Tíz napig ez a menetrend<br>(mav-start.hu)

És mi lesz szeptemberben? Az Elvira szerint ez:

Komárom felé három órán át, persze!

Szerencsére, aki igazán kíváncsi, a Start honlapját túrva eljuthat az alábbi hirdetményig. Az augusztusi órás ütemhez képest sűrűbb közlekedés lesz: óránként egy pár mindenhol megálló S72-es személy és óránként egy pár gyorsított G72-es járat, ami Pilisvörösvár és a Nyugati közt a kisebb forgalmú megállókat, állomásokat kihagyja. A menetrend a régi sablonján készült, de teljesen új: korábban félórás sűrítés csak délután volt a Nyugatiból Esztergom felé, szemben a mostani teljes üzemidőssel.

Várjuk a villamosítást, hogy a pályában rejlő sebességet is ki lehessen végre használni és a Desiro motorvonatok ide már triplába kapcsolva is sokszor szűkös kapacitása se jelentsen gondot!

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Kisvasút Nagyvasút Vasútmodell Városi vasút Vasút Kiemelt ajánlatok

Zárójelentés a Kálmán Imre EN vonaton kitört pánikról

T. H. F.   ·   2024.10.03. 12:00

Megjelent a legújabb Indóház, hasábjain többek között a címben is jelzett témával, a GYSEV Púposának különvonatával, az államvasúti motoros vontatás indulásával, a MÁV Igazgatóság a múlt század negyvenes évek elején jellemző napi négy-, illetve hatórás munkarendjével, vagy a ČKD Tatra KT4 rövid-csuklós villamos motorkocsi fél évszázadával.