Nem jut mindig Csörgő a tétényi csokira

Vörös Attila   ·   2018.05.17. 18:45
80_002_P5160015_180516_

Február vége óta felértékelődött a vasútbarátok szemében a dél-budai vasúti kiszolgálás, mint fotótéma. A 40a-vonal vágányzárja miatt az addig szokásos éjszakai munka helyett most csak nappal dolgozhatnak, így eddig ritkán vagy sosem fotózott iparvágányokon is tetten lehet érni a csomóponti kiszolgáló tehervonatokat. Áprilisban újabb fontos változás jött: miután elindult a teljes villamosüzem az Esztergomi vonalon, a 142-es vonalról felszabaduló Csörgők egyikére bízták a tétényi kiszolgálás lebonyolítását. Sokszor olyan sok kocsi gyűlik össze, hogy a remot Bobónak kétszer kellett fordulnia – régóta kellett tehát az erősebb gép, most végre lett is.

Hárosra érkezik a 431-es remot Bobó a diósdi kiszolgálás után. A képre kattintva galéria nyílik Vörös Attila fotóiból!

Sajnos a Csörgők üzemkészsége nem egyszer eredményezte azt, hogy ismét Bobót kellett küldeni a tehervonatra. Legutóbb hétfőn hiúsult meg a hárosi iparvágány kiszolgálása a 110-es Csörgő fekve maradása miatt. A gép nem javult meg szerdára, így ismét Bobót vezényeltek a csomóponti kiszolgálóra. A Bobó nem úszta meg a munkát: a Nagytétény-Diósd állomásról kiágazó Brenntag iparvágányra bár csak hat tartályt vitt, visszafelé volt vagy húsz kocsija. Szintén el kellett végeznie a hétfőn abbamaradt hárosi munkát, egy melasz-irányvonat beállítását az élesztőgyárba.

* *

Fotós kollégánk cégeknek és magánszemélyeknek is vállal fotózást: esküvő, rendezvény, portré, családi képek műfajában keressék bátran Attilát az alábbi elérhetőségein!

Honlap: vorosattila.com
Facebook: Vörös Attila fotó
Instagram: vorosatil_ae
Mail: voriae@gmail.com

* *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Kisvasút Nagyvasút Vasútmodell Városi vasút Vasút Kiemelt ajánlatok

Zárójelentés a Kálmán Imre EN vonaton kitört pánikról

T. H. F.   ·   2024.10.03. 12:00

Megjelent a legújabb Indóház, hasábjain többek között a címben is jelzett témával, a GYSEV Púposának különvonatával, az államvasúti motoros vontatás indulásával, a MÁV Igazgatóság a múlt század negyvenes évek elején jellemző napi négy-, illetve hatórás munkarendjével, vagy a ČKD Tatra KT4 rövid-csuklós villamos motorkocsi fél évszázadával.