Budapesten hoz létre intermodális terminált a KTZ
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
A kazah nemzeti vasút szállítási és logisztikai együttműködési megállapodást írt alá a magyar L.A.C. Holdinggal és a kínai, hsziani nemzetközi szárazföldi kikötővel.
Folyamatosan növekszik a lengyel vasúti árufuvarozó magánvállalat ukrajnai forgalma.
A TransFer-fuvar két fontos vasúti árufuvarozási csomópontot köt össze, erősítve és optimalizálva ezzel a két ország közötti logisztikát.
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
Az új Budapest–Zeebrugge, Wels–Lübeck–Kiel és Wels–Bécs–Budapest TransFer-fuvarok fontos magyarországi és európai áruelosztó központokat kötnek össze.
Innovatív megoldással terelik vasútra a kamionokat a törökbálinti Depo és a németországi Helrom együttműködésében. A heti hat vonatpár több száz kamionnal csökkenti az autópályák terhelését.
A nemzeti vasút SNCF árufuvarozó leányvállalata, a Fret SNCF viszont év végén megszűnik, majd korlátozott tevékenységgel újraindul.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
A szállítmányok nagy részét a közúti fuvarozás helyett már egy éve fenntarthatóan, vasúton viszik el.
Az olasz közlekedési minisztérium elfogadta a Milánó és Bologna közé tervezett létesítmény tervét.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
Évente négyszáz tonna szén-dioxid kibocsátását előzik meg; a középpontban a kommunális hulladék termikus újrahasznosítása áll.
Az intermodális szállítás és logisztika lesz a felek közötti megerősített partnerség fejlesztési pillére.
Folytatja nemzetközivé válását az osztrák szállítmányozási vállalat: a Captrain Netherlands megszerzésével további potenciált hoz a vasúti árufuvarozásba.
A logisztikai vállalat szállítási volumene általánosságban 11,7 százalékkal, 975 ezer közúti szállítmányról 845 ezerre esett vissza. Pénzügyileg ez mínusz 6,2 millió eurós konszolidált eredményt jelent.