Fontos vasúti alagutat fúrtak ki Törökországban
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
A 8,4 kilométer hosszú, isztambuli műtárgy a Bulgáriába vezető emelt sebességű pálya részeként elősegíti majd az európai kontinens és Törökország közötti vasúti teherszállítást.
A Pasifik Eurasia új vasúti fuvarokat indít Isztambul és Budapest között, a szerelvények négy nap alatt teszik meg a bő ezerötszáz kilométeres utat. A cél a török piac bővítése.
Az állami vasúti gyártó Türasaş a török hadsereg számára hozott létre katonai járműveket szállítására alkalmas vagont. Konténert is cipelhet.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
Az árufuvarozás viszont recesszióban van. A forgalmi tendenciák régiónként eltérnek.
Az Sgggrs sorozatú járműveket az állami tulajdonú mozdony- és vasútijármű-gyártó Türasaş építette.
Európa vezető vasúti logisztikai vállalata a Balkán egyik vezető logisztikai cégével, a szerb Transferával írt alá együttműködési megállapodást egy közös vállalat létrehozásáról Belgrádban.
Kürtösről Rodostóba (Tekirdag) hetente irányonként öt, Münchenből Kürtösre pedig egy szerelvény közlekedik. A Genk–Kürtös útvonalon heti háromról ötre nő a fuvarok száma, és egy új kísérleti projekt keretében nem daruzható félpótkocsikat is szállítani fognak.
A prototípus tavalyi bemutatását követően kilencvenöt E5000-esre nyújtotta be igényét a török nemzeti vasút.
A logisztikai cég február közepétől domodossolai terminálja és Bari között is közlekedtet intermodális vonatokat.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
A logisztikai vállalat jelenleg hetente irányonként háromszor közlekedtet intermodális vonatokat Isztambul és Kürtös között, továbbszállítási lehetőséggel Kölnbe.
A logisztikai vállalat tizenhat új, az úgynevezett középső korridort használó intermodális fuvarral köti össze a két térség kereskedelmi központjait.
A 624 kilométer hosszú vonalat 250 kilométer/órás sebességre építik ki.
A volt szovjet tagköztársaságok és Kína az első számú célpont, de növekszik a szállítási volumen Törökország felé is.