Négy éven belül nem állnak forgalomba új vasúti járművek Magyarországon?
Legalábbis erre utal az ÉKM. Addig viszont tűzoltásként csaknem száz, alkatrészhiány miatt leállított vasúti kocsit újítanak fel jövő nyárig.
Legalábbis erre utal az ÉKM. Addig viszont tűzoltásként csaknem száz, alkatrészhiány miatt leállított vasúti kocsit újítanak fel jövő nyárig.
Kimagasló mértékben és minőségben bővül a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum gyűjteménye. A múzeum legújabb műtárgyai közé tartozik egy ritka Warszawa vágánygépkocsi, egy Pink Floyd különkiadású Volkswagen Golf III-as, egy Ikarus 405-ös és egy Ikarus 260 CNG-autóbusz.
A csehek hetvenkilenc M31-es szerelvényt korszerűsíthetnek 2028-ig.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) üzemei 7088 teherkocsit hoztak helyre január elejétől április végéig.
A korábbi múzeum épületének tetején álló Ancsán teljes külső felújítást végeztek el. A repülő a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum „Mivel megyünk? Energiamix a közlekedésben” című tárlatának egyik eleme.
A közlekedési vállalat munkatársai az elmúlt hónapokban kicserélték a korrodált lemezeket, a fényszórókat és a visszapillantó tükröket, felújították az áramszedőt és újrafestették a járművet.
Az Ikarus 280-as autóbusz szériaüzemének ötvenedik évfordulójára a BKV felújította a típus egyik elsőszériás, 1973-ban gyártott járművét. Az IK280 ezentúl a nosztalgiaflottát erősíti.
Heteken belül befejeződik a Stadler-szerelvények egységesítése: elbúcsúzunk az utolsó piros Flirttől, már csak kék-fehér flottaszínekben futnak.
Az Alstom által átépített regionális szerelvény várhatóan a decemberi menetrendváltástól fog közlekedni Új-Aquitania régióban. További négy régióban egy-egy másik példány követi majd.
A cseh vállalat az ÖBB hat komfort hálókocsiját korszerűsítheti, további huszonnyolc modernizálása pedig opcionális.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
Az ír nemzeti vasút Iarnród Éireann tizenhét Class 29000-es szerelvénye korszerűsödött a tervezett élettartamuk közepén.
A nagyszombati járműjavító összesen legalább 23,4 millió euró értékben építhet vagy újíthat fel vasúti tehervagonokat a két nagy európai vasúttársaságnak.
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.
A 81-717.4/714.4 sorozatú szerelvényeket eredetileg is gyártó Metrovagonmas anyacége, a Transzmasholding (TMH) tizenkét kocsinyi vonatot korszerűsített.