Idén még Szentendrére jár az első felújított HÉV, jövőre visszatér a csepeli vonalra
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Lesz elég HÉV 2025-ben ahhoz, hogy továbbra is a megszokott menetrend szerint lehessen közlekedni – állítja a MÁV első embere.
Legalábbis erre utal az ÉKM. Addig viszont tűzoltásként csaknem száz, alkatrészhiány miatt leállított vasúti kocsit újítanak fel jövő nyárig.
Kimagasló mértékben és minőségben bővül a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum gyűjteménye. A múzeum legújabb műtárgyai közé tartozik egy ritka Warszawa vágánygépkocsi, egy Pink Floyd különkiadású Volkswagen Golf III-as, egy Ikarus 405-ös és egy Ikarus 260 CNG-autóbusz.
A csehek hetvenkilenc M31-es szerelvényt korszerűsíthetnek 2028-ig.
A nemzeti vasút Ukrzaliznyicja (UZ) üzemei 7088 teherkocsit hoztak helyre január elejétől április végéig.
A korábbi múzeum épületének tetején álló Ancsán teljes külső felújítást végeztek el. A repülő a Magyar Műszaki és Közlekedési Múzeum „Mivel megyünk? Energiamix a közlekedésben” című tárlatának egyik eleme.
A közlekedési vállalat munkatársai az elmúlt hónapokban kicserélték a korrodált lemezeket, a fényszórókat és a visszapillantó tükröket, felújították az áramszedőt és újrafestették a járművet.
Az Ikarus 280-as autóbusz szériaüzemének ötvenedik évfordulójára a BKV felújította a típus egyik elsőszériás, 1973-ban gyártott járművét. Az IK280 ezentúl a nosztalgiaflottát erősíti.
Heteken belül befejeződik a Stadler-szerelvények egységesítése: elbúcsúzunk az utolsó piros Flirttől, már csak kék-fehér flottaszínekben futnak.
Az Alstom által átépített regionális szerelvény várhatóan a decemberi menetrendváltástól fog közlekedni Új-Aquitania régióban. További négy régióban egy-egy másik példány követi majd.
A cseh vállalat az ÖBB hat komfort hálókocsiját korszerűsítheti, további huszonnyolc modernizálása pedig opcionális.
Javul az elővárosi és a regionális forgalomban közlekedő motorvonatok utaskomfortja, a biztosítóberendezési fejlesztésekkel lehetővé váló sebességemelésekkel pedig a jövőben még több vonalon használhatják ki a megengedett 160 kilométer/órás maximális sebességüket.
Az ír nemzeti vasút Iarnród Éireann tizenhét Class 29000-es szerelvénye korszerűsödött a tervezett élettartamuk közepén.
A nagyszombati járműjavító összesen legalább 23,4 millió euró értékben építhet vagy újíthat fel vasúti tehervagonokat a két nagy európai vasúttársaságnak.
Az első korszerűsített járművek várhatóan 2023 elején állhatnak forgalomba.