Márciusban indul az Oroszország–Pakisztán tesztfuvar
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
A tehervonatok egy tavaly nyári megállapodást követően vághatnak útnak.
Befejeződött a kukoricaszállítás, nincs több a Nyírségből Mezőföldre tartó gabonavonata az EWG Cargónak.
Idén januárban hétszázhatvan százalékkal növekedett a forgalom az egy évvel korábbihoz képest.
A Zágrábot Gyékényessel összekötő, horvátországi vasútvonal 38,2 kilométeres szakaszát kétvágányúsítják is.
A francia központú lízingcég folytatja terjeszkedését Közép-Európában, ennek részeként harminc példányt vásárol a Newag hattengelyes villamos mozdonyainak második generációjából.
A Balti-tenger partján fekvő városban üzemel az ország negyedik legnagyobb kikötője.
Jócskán összezsugorodik a V-Híd Zrt. mozdonyparkja a veszteséges működés okán: bérelt villamos- és dízelgépeiket visszaadják, a sajátjaik közül pedig többet is leállítanak. A korszerű Traxxok egyes hangok szerint a MÁV-nál köthetnek ki…
A szabadkai teherpályaudvaron tiszteletét tette a GNL két Ludmillája. Sőt, más érdekesség is van a környéken.
Az árufuvarozó vasúttársaság az utóbbi hét évben csaknem megduplázta a hálózatba vontatójárműveivel visszatáplált energia arányát és tizennégy százalékkal növelte a felhasznált zöld energia hányadát.
A kanadai vasúttársaság egy hagyományos dízelgépet alakíttatott át a tennessee-i knoxville-i mozdonyműhellyel.
Az import alapanyagot eddig Fényeslitkén kamionokra rakták és így fuvarozták tovább az Ózdi Acélművekhez.
A 18,7 kilométeres horvátországi vonalszakaszt 61 millió euróból korszerűsítették és villamosították.
Európa vezető vasúti logisztikai vállalata már sorban negyedjére szerezte meg az EcoVadis elismerését.
Az ország legnehezebb, nem vasércet szállító tehervonatain, valós körülmények között próbázzák az automata digitális kapcsolókészüléket (DAC).
Kétezer-hatszáz tonna elegy érkezett Lengyelországból a PSŽ kezelésében.