Hazai villamosokkal frissül Zágráb tömegközlekedése
A horvát főváros negyven NT2400-as kocsit vásárol a Končar KEV-től, az elsőt a napokban vehették át.
A horvát főváros negyven NT2400-as kocsit vásárol a Končar KEV-től, az elsőt a napokban vehették át.
A Mobilitási Témacsoport idei első ülésének napirendjén az M1-es metróvonal tervezés előtt álló fejlesztése szerepelt, köztük az akadálymentesítés és a hosszabbítás is.
Az utóbbi hónapokban jelentősen nőtt az applikációt a fővárosi közösségi közlekedésben használók száma.
A Sweco 15,2 kilométernyi vonal kiépítését tervezheti meg, többek között a finn főváros északkeleti részét kiszolgálni hivatott Malmi–Jakomäki szakaszét.
A BKK feltételes közbeszerzési eljárást indított a vonal legalább nyolc megállójának átépítésére és korszerűsítésére.
Az Európai Beruházási Bank (EIB) 10,6 millió eurónyi hitelt nyújt az ukránoknak.
A korszerű, alacsonypadlós jármű egyelőre utasok nélkül közlekedik, és akkor állhat utasforgalomba, ha a kifogástalanul teljesíti a közlekedési hatóságok által előírt ezer kilométeres próbafutást.
Magyarországon, a zalaegerszegi járműipari tesztpályán tökéletesítették a kabinos felvonók és az önjáró e-járművek szerelemgyerekét, a kabinváltás nélküli kényelmes utazási módot kínáló ConnX koncepciót.
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
A Metropolitano de Lisboa huszonnégy, plusz opcionálisan további tizenkét háromkocsis szerelvényt vásárol a svájci gyártótól.
A Fővárosi Közgyűlés elé kerül a metró éjszakai üzemének két órával való bővítése, melyre a BKK már 2023-ban javaslatot tett, de az ehhez szükséges feltételek, elsősorban a pluszköltség nem állt rendelkezésre.
Öt telephelyen cserélik ki a nyílászárókat, a világítást, hőszigetelik az épületeket, és napelemeket szerelnek fel a tetőre – ezzel évente jelentős költségmegtakarítást érnek el.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.