A bajorországi változásokra, avagy újdonságok a müncheni kötöttpályás közösségi közlekedésben
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A január elsejével életbe lépő új városi menetrend számos változást hoz magával. Ezek közül a legfontosabb a 12-es villamos vonalának meghosszabbítása.
A december 14-ei kiemelt akciót a résztvevők az ünnepváró időszakban megnövekedett turista- és utasforgalom, valamint a belvárosi karácsonyi vásárra látogatók biztonsága érdekében is kezdeményezték.
A jegyellenőröket, utaskoordinátorokat és a biztonsági szolgálat dolgozóit szereli fel az eszközökkel a BKK.
A Metropolitano de Lisboa huszonnégy, plusz opcionálisan további tizenkét háromkocsis szerelvényt vásárol a svájci gyártótól.
A Fővárosi Közgyűlés elé kerül a metró éjszakai üzemének két órával való bővítése, melyre a BKK már 2023-ban javaslatot tett, de az ehhez szükséges feltételek, elsősorban a pluszköltség nem állt rendelkezésre.
Öt telephelyen cserélik ki a nyílászárókat, a világítást, hőszigetelik az épületeket, és napelemeket szerelnek fel a tetőre – ezzel évente jelentős költségmegtakarítást érnek el.
Tartalék járművekkel együtt nyolcvankét tisztán elektromos busszal fejlesztik a fővárosi közösségi közlekedést 2026 elejétől, új korszakot nyitva ezzel.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Škoda-újdonságok, kínai közúti villamos, Stadler-innovációk – és még néhány esemény szeptember 25-éről.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A román főváros jelenleg tizenöt vonalból álló trolihálózatának állapota az elmúlt évtizedben lejtmenetbe váltott. Habár folyamatosan érkeznek az önjáró Solaris-kocsik és új viszonylatokat is indítanak, a meglévő infrastruktúra komoly fejlesztésre szorul.
A napokban már a belga város központjában is zajlottak a tesztek. A szolgáltatást 2025 tavaszától vehetik igénybe az utasok, akik CAF-kocsikon utazhatnak.
Megváltozik a közösségi közlekedés Megyer és Káposztásmegyer térségében. Mutatjuk, hogy!
A vonal a Cetății körút mentén több kilométeren alakult át mobilitási folyosóvá, kerékpármegosztó pontokkal és kerékpárúttal.
A város közgyűlésének csütörtöki döntése szerint kilométerenként 35 forinttal nő a helyi autóbuszjáratokat üzemeltető vállalkozás térítése.
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.