Felfuttatják a trieszti kikötő és Szlovákia közötti intermodális árufuvarozás volumenét
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
De nem csak kotornak, hanem az eredeti elképzeléseknek megfelelően át is építik, rakpartosítják, és a talajba ivódott olajszármazékoktól is megtisztítják a létesítményt.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
Az MSC megvenné a Wärtsila korábbi trieszti üzemét, olasz szakszervezetek azonban arra panaszkodnak, hogy a hajómotorokat gyártó finn cég akadályozza az akvizíciót.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
A létesítmény vasúti infrastruktúrájáért eddig az olasz nemzeti infrastruktúra-kezelő Rete Ferroviaria Italiana (RFI) felelt.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
Az új intermodális szolgáltatás nemcsak a trieszti HHLA PLT terminált és a Contship Italia Group Milano Melzo terminálját köti össze: Törökország felé is szállítási kapcsolatokat nyújt.
Az eddig Triesztet, Bécset és Linzet felfűző, háromszögű TransFER-szolgáltatást külön közvetlen Trieszt–Bécs és Trieszt–Linz fuvarokká alakították.
A háború miatt jelenleg elérhetetlen Fekete-tengerről érkező árumennyiséget az Adriára helyeznék át.
Linzbe, Bécsbe és Wolfurtba is elérhetőek fuvarok.