Újabb TransFer-útvonal az RCG-nél
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
Az olasz közlekedési minisztérium elfogadta a Milánó és Bologna közé tervezett létesítmény tervét.
Az XPO Logistics Isztambullal, a Kombiverkehr pedig Madriddal köti majd össze a fontos belga kikötőt.
Azerbajdzsán nemzeti vasúttársasága, az ADY a kazah vasút KTZ által indított trendet követné, a cél az úgynevezett középső korridor teljes kapacitásának kihasználása.
Folytatja nemzetközivé válását az osztrák szállítmányozási vállalat: a Captrain Netherlands megszerzésével további potenciált hoz a vasúti árufuvarozásba.
A logisztikai vállalat szállítási volumene általánosságban 11,7 százalékkal, 975 ezer közúti szállítmányról 845 ezerre esett vissza. Pénzügyileg ez mínusz 6,2 millió eurós konszolidált eredményt jelent.
A romániai beruházások értéke 130 millió euró, a terminálokon nehéz rakományokat fognak kezelni.
Az egykori kiskundorozsmai átrakó területén működő PSP Terminál a helyi fejlesztéseket és a tranzitforgalmat szolgálja ki.
Váltani kellett, az élet ugyanis átírta az eredeti szkriptet – az Ázsia és Európa közötti konténerforgalom kezelése helyett ukrán gabonát és nyersétolajat rakodnak Fényeslitkén. Izmosodik az EWG Rail magánvasút-társaság forgalma is.
Az ukrán nemzeti vasút ezen felül országszerte helyre akar állítani multimodális konténerterminálokat és újakat is létre fog hozni.
Bécs–Milánó helyett Bécs–Verona, új Burghausen–Trieszt vonatok indulnak, a Budapest–Neuss tengelyen pedig növelik a gyakoriságot.
A fontos németországi intermodális létesítmény pénzügyi és volumenteljesítménye is érezhetően csökkent, ez pedig a vasútra is hatással volt.
Verona és Göttingen, valamint Padova és Hannover között új szállítási lehetőség, a Verona–Wuppertal útvonalon pedig növelik a vonatok számát.
A román határ közelében, Hlibokánál megvalósuló létesítmény célja, hogy javítsa a vasúti és közúti szállítás logisztikai összeköttetéseit Ukrajna és az EU viszonylatában.
A lépéssel a létesítmény hosszabb, 740 méteres tehervonatokat is tud majd kezelni.