Hétfő reggel és a guruló esernyő

Kemsei Zoltán   ·   2015.03.30. 11:15
00kicsi

Jóféle városi szokás, hogy aki amúgy csak hétvégén autózik, esős időben bizony gépkocsijával utazik a munkahelyére – azaz a „guruló esernyőt” használva okoz többedmagával komoly forgalmi dugókat. Az egy héttel ezelőtti premierhez képest azonban sokkal nyugodtabb körülmények között utazhattunk például a 4-es, 6-os villamospótló busszal. A Szent István körút buszsávja és a Margit hídon operatívan használható villamospálya sokat lendített előre a buszok menetrendszerűségén, pedig a Széna téren rendőrök irányították a forgalmat a jelzőlámpák helyett. Úgy látszik, ismét sikerült egy városi legendát lerombolnunk.

A Széna tér felől így lehet a Széll Kálmán térre jutni<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

Tömedékelték viszont – szerencsére csak ideiglenesen – a tér villamosalagútját, az 59-es és a 61-es most már, ha akarna, sem tudna bejönni a térre. Egy rámpaféle van kialakulóban, ránézésre a Várfok utca felől szállítanák fel és le a törmeléket és az építőanyagot. Az 56-os hurokvégállomásának helyén egyre mélyül a gödör, a metróépület bérletpénztár-sorának is már csak a romjait láthatja a kijelölt gyalogösvényeken erre-arra tekergő, buszát, villamosát, metróját keresgélő utas.

Rendőri forgalomirányítás

„Budán, a vár alatt, van egy kedves tér” – Az iho.hu Moszkva Széll Kálmán tér-dossziéja

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Utazzon velünk!

Az Erdélybe induló Történelmi Székely Gyors zarándokvonatra és az első világháborús olasz front déli szakaszát felkereső Isonzó Expressz emlékvonatra jelentkezzen a MÁV Nosztalgia Kft.-nél!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.