Kínai mozdonyokkal korszerűsíthetik a MÁV flottáját?
Az európai gyártási kapacitások erősen lekötöttek, a CRRC viszont sokkal rövidebb időn belül tudna szállítani, ráadásul a magyar–kínai diplomáciai kapcsolatok is erősek.
Az európai gyártási kapacitások erősen lekötöttek, a CRRC viszont sokkal rövidebb időn belül tudna szállítani, ráadásul a magyar–kínai diplomáciai kapcsolatok is erősek.
December 28-án a miskolci Tiszai pályaudvarról indul fotósvonat az M28 1022-es kisgéppel.
Az Európában egyedülálló képességű, villany-hibrid gépek Székesfehérvár és Soroksár rendező-pályaudvarain végeznek kiszolgálást. További mozdonyok megrendeléséről tárgyalnak.
December elsején, vasárnap délután a miskolci Tiszai pályaudvarról útnak indul Mazsi, a miskolci M28-as, hogy felkeresse a Télapót.
A tolatási és terminálszolgáltatásokat ellátó Väte Rail magánvasút a lengyel gyártótól rendelt egy emissziómentes tolatómozdonyt.
Tizennegyedik alkalommal is megnyitotta kapuit a Berlin Messén a világ legnagyobb vasúti szakkiállítása és -vására. Hidrogénüzemű villamos, akkumulátoros motorvonat és tolatómozdony – a szeptember 24-ei eseményekből szemlézünk.
A felújított dízelgépet a MÁV-REC Railway Engineering Corporation Kft. fogta munkára.
A vezér valószínűleg figyelmetlen volt, súlyosan megsérült.
A testi-lelki egészség jegyében, május 1-jével nyitja meg az idei szezont a Zsuzsi Erdei Vasút. Az élményteli kisvonatozás mellett természetközeli programokkal szeptemberig várják az utasokat.
A szigetország nemzeti vasútja, a KiwiRail huszonnégy akkumulátoros-dízelüzemű gépet és kilenc fővonali dízelmozdonyt rendelt a svájci gyártótól.
Az SM42-6Dn sorozatú tolatómozdony egy tankkal huszonnégy órányi tolatásra képes. A lengyel gyártó egy hidrogénes motorvonat kifejlesztésén is dolgozik.
A belga nemzeti vasút SNCB harminchét HLD77 sorozatú dízelmozdonyára kerülhet fel a kettes szintű egységes európai vonatbefolyásolási rendszer.
A lengyel állami vasútvállalat tíz könnyű, kéttengelyes dízel tolatómozdonyt rendelt a CZ Lokótól.
A maga nemében Európában egyedülálló technológiát képviselő járművet a következő hónapokban a magyarországi engedélyezéshez és forgalomba helyezéshez szükséges teszteknek vetik alá.
A német teherfuvarozó vasúttársaság a szintetikus üzemanyagként alkalmazható hidrogénezett növényi olajok (HVO) használatával oldaná meg az utolsó mérföldes szállítási műveleteket.