Folyamatosan szerzik be az új, hazai gyártású regionális motorvonatokat a lengyelek
Most a Kis-lengyelországi vajdaságban szolgáltató Koleje Małopolskie (KMŁ) vasúttársaság vásárol a Newagtól.
Most a Kis-lengyelországi vajdaságban szolgáltató Koleje Małopolskie (KMŁ) vasúttársaság vásárol a Newagtól.
A regionális Koleje Dolnośląskie vasúttársaság tíz ötkocsis villamos motorvonatot rendelt a hazai gyártótól. Már harmincöt példányból álló flottájuk lesz.
A keskeny nyomközű járműveket a 2022 decemberében megkötött keretszerződés értelmében rendelhetik meg.
A részben alacsonypadlós dízelmotorkocsikkal Németországba is átjárnak.
A német szövetségi tartomány vasúti hatósága, a BEG kiírta a tendert az Allgäu regionális vasúti személyszállítási szolgáltatás ellátására, melyet kibocsátásmentes, billenőszekrényes járművekkel teljesítene.
A napokban aláírt keretszerződéssel jelentős flottafejlesztést hajt végre a lengyel regionális vasúttársaság.
Az azeri nemzeti vasút ADY négy szerelvényt állít csatasorba a Baku–Ağstafa viszonylaton.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
A szerb nemzeti személyszállító vasút, a Srbija Voz 2021 végén rendelt meg tizennyolc villamos motorvonatot a svájci gyártótól, regionális viszonylatokra. A megállapodás már a harmadik üzlet a felek között.
A román vasútireform-hatóság ARF húsz második generációs Elf villamos szerelvényt vásárol a lengyel gyártótól, interregionális viszonylatokra.
A környezetbarát járművek beszerzése érdekében jelentős mennyiségű forrást különített el az infrastrukturális és közlekedési minisztérium.
A harminchárom korszerű motorvonat Franciaország és Svájc között fog pendlizni.
Rövid, közepes, hosszabb, egy- és kétáramnemű verziók. A kilencvenöt szerelvényt alapvetően Magyarországon vetnék be, de a határokat is átlépnék a motorvonatok.
Akkumulátoros, hidrogén és villamos motorvonatok bérlését ajánlja a Siemens új leányvállalata. A Smart Train Lease GmbH kezdetben Németországban kínálja ezt a bérleti modellt. Középtávon egész Európára tervezi a szolgáltatás kiterjesztését. Elsőnek Mireo Smartokat.
Nemcsak a Déli alagútjának túl magas a KISS: a Trenord emeletes Hitachi-motorvonatai sem férnek be a Milánó–Como San Giovanni–Chiasso útvonalon található egyik alagútba.