Jelentős mennyiségű teherkocsit szerez be az Infrabel
A legalább háromszáz nyitott vagont vasútépítésekhez fogja felhasználni a belga vasúti infrastruktúra-kezelő.
A legalább háromszáz nyitott vagont vasútépítésekhez fogja felhasználni a belga vasúti infrastruktúra-kezelő.
A szegedi fővonalon szeptember 29-éig több ütemben, illetve eltérő szakaszokon pótlóbuszok járnak, változik a vonatok közlekedése pályakarbantartás és a szegedi deltavágány építése miatt.
A román szállításügyi és a magyar külgazdasági és külügyminisztérium megállapodott a két fontos várost összekapcsoló vasúti összeköttetés közös megtervezéséről és kivitelezéséről.
Az ázsiaiak saját kézbe veszik a betelepülő akkugyárak logisztikai igényeinek kielégítését – a jelekből ítélve ez lehet a legvalószínűbb olvasata a bejelentésnek.
Elkezdődött a 2024-es szezon, egymást érik a karbantartások, pályaépítések és -felújítások. Itt a tizenötödik hétre érvényes összefoglalónk.
A vasúti pályalétesítmények felügyelete, futó karbantartása, tervezett karbantartása, felújítása, átépítése, az új pálya létesítése egymásra épülő, tervezhető tevékenységek. Ezek folyamatos, a MÁV szakmai utasításainak szabályozott rendszerében történő elvégzésével teremthető meg a megfelelő pályaminőség.
A Bari és Bitritto közötti 11,9 kilométer hosszú, egyvágányú, villamosított pályán a napokban indult meg a forgalom, napi tizennégy pár vonattal.
Indul a favágás, -átköltöztetés, -ültetés.
A balti ország közlekedési minisztériuma körülbelül 175 millió eurót (65,5 milliárd forintot) különít el a gigaberuházásra, melyből 115 millió uniós forrás.
A Mazóviai vajdaság tizenhat kétrészes villamos szerelvényt szerez be a hazai gyártótól, egy zsákvonalat pedig fővonalba kötnek be.
Az Európai Unió, az Európai Beruházási Bank (EIB) és az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank (EBRD) 560 millió euróval járul hozzá az Észak-Macedóniát Bulgáriával összekötő pálya megújításához.
Egyes részprojektek megvalósítását el kell halasztani. Így járhat a rigai vasúti híd is, ezzel viszont egy ideig elkerülné a pálya a lett fővárost.
A pálya az ukrán határ közelében fekvő Rosztov-na-Donutól vezet majd az oroszok által 2014-ben elfoglalt félszigetig.
A vizsgálati eredmények rámutatnak: a berendezések műszaki készültségi szintje alapján azok próbaüzeme nem megkezdhető, ezért az üzemengedély kiadása továbbra sem lehetséges.
Sajnos rászervezték a munkákra az 1-es vonali vágányzárat is, így az IC-ken utazókra két pótlóbusz is vár Budapestig. Képriport az utolsó órákból.