Megszívlelendő észrevételekkel támogatja az EBB a görög vasúti hálózat korszerűsítését
Pátrától a görög–bolgár határon fekvő Promahonaszig, körülbelül hétszáz kilométernyi vágányzaton emelik a pályasebességet 160, illetve 200 kilométer per órára.
Pátrától a görög–bolgár határon fekvő Promahonaszig, körülbelül hétszáz kilométernyi vágányzaton emelik a pályasebességet 160, illetve 200 kilométer per órára.
A Bounce csomagmegőrző vállalat a Google értékelések alapján minősített húsz európai metrót, és meglepő eredményekre jutott. A híres londoni nincs a legjobb öt között, a budapestinek pedig egyenesen az utolsó hely jutott. Vannak azért fenntartásaink.
A társaság fennállásnak legjobb eredményét könyvelhette el 2023-ban.
A Telegraph utánajárt. Spoiler: Magyarország nincs a legrosszabbak között!
A logisztikai cég február közepétől domodossolai terminálja és Bari között is közlekedtet intermodális vonatokat.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
A bolgár Large Infrastructure Projects (LIP) tervezővállalat elképzelései szerint Bukarestet és Szalonikit is a vasúthálózatba csatolnák.
A görög vasúthálózatot szeptember elején sújtó áradások lényegesen megnehezítik a görögországi kikötő elérését, a kínai logisztikai vállalatnak ezért alternatívát kellett keresnie.
A 426-os sorozatú Siemens-ikermotorkocsik hosszú évekig az esztergomi vonal igáslovai voltak, majd a Dunántúlon találtak új feladatot nekik. A megfelelő karbantartás viszont jócskán hiányzik...
Öt hónappal a februári, 57 halálos áldozatot követelő vasúti balesetet követően helyezték üzembe a korszerű rendszert, valamint a láriszai központi forgalomirányító központot a Lárisza–Platí szakaszon.
A hazai repülésben ilyen teljesítményre még nem volt példa: utoljára az első világháborúban repültek magyar hidroplánok tengeren, a polgári repülésben azonban ez az abszolút első ilyen eredmény.
Megoldható, de előtte el kell utazni Szófiába, a Bulgaria Air ugyanis onnan indítja heraklioni járatát.
Két vonat rohant egymásba, legalább 32-en életüket vesztették, 85-en megsérültek.
A Görögországot a bolgár–román határral összekötő szállítási folyosó évi 650 millió eurónyi árut terelne át a tengerről a vasútra.
A tehervonatok a szaloniki kikötő és Niš között szállítanak konténereket.