Egy korszak vége, Ausztrália légtere búcsút intett a Boeing B717-eseknek
Kereskedelmi forgalomban mindenféleképpen: tudniillik a hétvégén repülte utolsó útját a QantasLink VH-YQS lajstromjelű gépe.
Kereskedelmi forgalomban mindenféleképpen: tudniillik a hétvégén repülte utolsó útját a QantasLink VH-YQS lajstromjelű gépe.
A leépítés egyaránt érinteni fogja a vállalatvezetői és középvezetői kört is, összesen körülbelül 17 ezer embert.
Bár ez a legkevésbé népszerű Dreamliner változat, a Korean Air már a tizedik, a legnagyobb befogadóképességű, de a kisebb változatoknál kurtább akciórádiuszú 787-10-essel a flottáját bővítő társaság.
Nyilván a Boeingről van szó, az amerikaiak mindössze négy repülőgépre kaptak megrendelést májusban. A piac kivár, Toulouse-ban sem dörzsölhetik önfeledten a markukat a chief financial officerek.
A bútorrestaurátorok és a loftart jeles képviselői repülőgép-alkatrészekből, berendezési tárgyakból kreálnak lakás- és irodakiegészítőket, a légiközlekedés híveinek legnagyobb megelégedésére. Különleges alkotások, egyedi származástörténet, borsos ár.
Közzétette legfrissebb negyedéves pénzügyi eredményeit a Boeing Company. A repülőgépgyártó mínusza borítékolható volt, a vállalat továbbra is a biztonságra és a minőségre összpontosít.
A 737-300 és társai nagy népszerűségnek örvendtek a maguk idejében, számos példányuk napjainkban is szolgálatban van.
Szokatlanul őszinte és világos útmutatást adott az FAA, az Egyesült Államok Szövetségi Légügyi Hivatala a Boeingnek arról, az utóbbi idők fejleményei után mi a teendője – a repülőgépgyártó hosszú rehabilitációs folyamat előtt áll.
Az amerikai United légitársaságnál több hiányosságot, egyebek mellett kilazult rögzítéseket találtak az átnézett Boeing 737 Max 9-es gépeken. Korábban az Alaska Airlines hasonló típusú gépéről a levegőben levált egy oldalpanel.
A Portlandből felszálló gép százhetvenhét utassal a fedélzetén kénytelen volt visszafordulni. A kényszerleszállás sikeres volt. Mindegyik ilyen gépet átvizsgálják.
Meglepő, vagy sem: ezek közül kettő Egyiptom és Szaúd-Arábia között teremt kapcsolatot.
Visszatekintés az elmúlt év néhány legfontosabb esetére, fejleményére.
Az amerikai gyártó négy szűk esztendő elteltével szállíthat újra a típusból a China Southernnek.
Fogynak a Jumbók, már csak minden 145. szélestörzsűvel teljesített járatot repülik Boeing 747-essel. A repülés evolúciójának természetes folyamata egyet jelent az egek királynőjének lassú háttérbe szorulásával.
A Ryanair sajátos üzleti harcmodoráról ismert vezérigazgatója, Michael O'Leary félreérthetetlenul adta a repülőgépgyártó tudtára, ha nem szállítják le időben a Boeing 737 MAX-ait, keresztet vethetnek a megrendelésre.