Metrótól metróig

Kemsei Zoltán   ·   2014.06.21. 13:45
00kicsi

Amilyen komótosan indult a Kőrösi Csoma Sándor úti felújítás, olyan nagy lendülettel láttak neki a Bihari utcának. Az előbbin már november, a temetői forgalom levonulása óta tartanak a munkák – igaz, már kezd formát ölteni a pálya –, az utóbbin a nyár legelején kezdtek dolgozni a munkagépek. A látszólag nagyobb munka pedig itt van: egy egyvágányú szakaszt kell teljes egészében kiváltani, a vasúti kereszteződést, a régi jelzőberendezést, a kitérőket kiiktatva. Közben persze a csomópontok – Mázsa tér, Liget tér, Élessarok – is megújulnak. A felső szakaszon már az is kiderül, milyen színű díszburkolatot kapnak a peronok.

A Ceglédi út legelején bontották csak el alépítményig a pályát június 19-én<br>A képre kattintva galéria nyílik<br>(a szerző felvételei)

A 3-as villamos felújításával több cikkünk is foglalkozik, tekintse meg őket!

Feltúrták Kőbányát
A Zalka egy hónapja
Csak zöld tárcsa lesz a Fehér úton
Kőbánya, ahol mindig zöld (lesz) a fű
Mintha elvágták volna
Mi a helyzet a Kápolna utcában?
Hegymenetben halad a hármas
Odafent majdnem kész a 3-as
Váltó lesz – most kőhalom
Váltóláz Kőbányán
Isten veled, egyvágány!
A Bihari utca metamorfózisa
A nyári hajrá következik
Új utakon Kőbányán

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Zöldút Kerékpár

Kész tervet adott a Kerékpárosklub Budapestnek a szükséges kerékpáros fejlesztések megvalósításához

iho/zöldút   ·   2024.11.23. 17:30

A Magyar Kerékpárosklub hivatalos javaslattal fordult a Fővárosi Közgyűléshez, hogy dedikált költségvetési kerettel támogassák a kerékpáros közlekedés arányos fejlesztését. A jelenlegi alulfinanszírozottság veszélyezteti a korábban elfogadott stratégiai dokumentumok célkitűzéseit és megvalósíthatóságát.