Dolgoznak a baleseti helyszínen, kedd délelőttre normalizálódhat a Keleti forgalma

Mávinform   ·   2024.08.26. 20:00
A Százlábú híd előtti baleseti helyszín vasárnap este

Az éjszakai órákban nagygépes vágányszabályozást végeznek, ami a megszokottnál nagyobb zajjal jár.

Hétfő délutánra mindegyik kisiklott kocsit visszaemelték, és a szakemberek megkezdték a vasúti pálya helyreállítását a Keleti pályaudvar bevezető vágányain annak érdekében, hogy kedd reggeltől már minden vonalról fogadhasson vonatokat a főpályaudvar, várhatóan korlátozásokra továbbra is kell számítani az érintett vonalakon.

Kedd reggelig a Keleti pályaudvar még nem indít és nem fogad vonatokat, az érintett vonatok más budapesti állomásokra érkeznek, és onnan indulnak. Addig továbbra is elfogadják a vasúti jegyeket a vonatkozó BKK járatokon, valamint a helyjegymentesség is érvényben marad. A forgalom mihamarabbi újraindítása érdekében az éjszakai órákban nagygépes vágányszabályozást végeznek, ami a megszokottnál nagyobb zajjal jár.

Az utasok és a környéken élők megértését kéri a vasúttársaság. Várhatóan kedd délelőtt állhat helyre a vasúti forgalom a Keleti pályaudvaron.

Korábban írtuk: vasárnap a Kolozsvár felől Budapestre tartó Claudiopolis Intercity (IC74) több kocsija is siklott, a pályaudvar forgalma megbénult. A baleset okai még nem tisztázottak, de a helyszínen letört csúcssínrögzítő csavarokat találtak.

Képünkön a Kerepesi út felett átívelő Százlábú híd előtti baleseti helyszín vasárnap este a Mávinform felvételén.

 

* * *

Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!

Kapcsolódó hírek

Kisvasút Nagyvasút Vasútmodell Városi vasút Vasút

Zárójelentés a Kálmán Imre EN vonaton kitört pánikról

T. H. F.   ·   2024.10.03. 12:00

Megjelent a legújabb Indóház, hasábjain többek között a címben is jelzett témával, a GYSEV Púposának különvonatával, az államvasúti motoros vontatás indulásával, a MÁV Igazgatóság a múlt század negyvenes évek elején jellemző napi négy-, illetve hatórás munkarendjével, vagy a ČKD Tatra KT4 rövid-csuklós villamos motorkocsi fél évszázadával.