Öt pontos akcióterv: a MÁV saját forrásaiból is zajlanak a pályafelújítások
Megkezdődött a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti vasúti pálya felújítása. A mintegy 27 kilométernyi teljes szakaszon két ütemben, éjjel-nappal dolgoznak.
Megkezdődött a Miskolc és Mezőkeresztes-Mezőnyárád állomás közötti vasúti pálya felújítása. A mintegy 27 kilométernyi teljes szakaszon két ütemben, éjjel-nappal dolgoznak.
Az éjszakai órákban nagygépes vágányszabályozást végeznek, ami a megszokottnál nagyobb zajjal jár.
A Kolozsvár felől Budapestre tartó Claudiopolis Intercity (IC74) több kocsija is két vágányra haladt be, a szerencsétlenül járt szerelvény előtt a pályaudvarra érkező Tokaj IC éppen meg tudott állni.
A baleset csak kis mértékben zavarja a vonatforgalmat, a 80-as vonalon kisebb késésekre kell számítani.
A szerelvény mozdonya négy tengellyel siklott, a vezért ki kellett vágni a Laminátka fülkéjéből. A személyszállító vonatok utasait pótlóbuszok viszik.
Az uniós támogatás felét Budapest és agglomerációja használhatja fel, elsősorban a nagyvasút és a HÉV-ek korszerűsítésére.
A mozdonyok elsősorban a 120-as vonal intercityjein, valamint egyes Hernád, Zemplén és Tokaj IC-ken dolgoznak.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A 6182 565-ös mozdony a 7:25-ös Tokaj Körícével indult el a Keletiből a Nyugatiba, délután-este még Záhonyba megy majd el.
Esik-kel a Tisza-tó sebesvonat, és miközben a Púpos miatt hajlamosak vagyunk elnézőek lenni, ez a vonat egyébként egy fontos járat lenne. Kár érte.
Egyelőre nem újul tovább a 80-as és a 100-as vonal, nem épül meg a ferencvárosi átemelés, de a kelenföldi indóház sem alakul át. Az úthálózat fejlődése is belassul.
A 224-es gép maradt szerdára, miután a 114-es és a 235-ös sem bírta a strapát. A mai Púpos már az odautat sem tudta teljesíteni...
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
Életbe lépett a MÁV–Volán-csoport új menetrendje. A fejlesztések a vasútvonalak mintegy harmadát érintik. Ezúttal a Dunától keletre fekvő vasútvonalakat vesézzük ki.