InnoTrans 2024, harmadik nap
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
A szigetország nemzeti vasútja, a KiwiRail huszonnégy akkumulátoros-dízelüzemű gépet és kilenc fővonali dízelmozdonyt rendelt a svájci gyártótól.
A megállapodás értelmében tíz évre vállalt teljeskörű szolgáltatásokat a mozdonyokat gyártó svájci vállalat.
A Stadler újgenerációs hibridmozdonya megszerezte a típusengedélyt a két Benelux-országra, így már öt országban dolgozhatnak a hattengelyes gépek.
A müncheni székhelyű Railpool negyvenöt Modula nehéz tolatómozdonyt rendelt a CRRC Vossloh Rolling Stock üzletágától, és további 142-re jelentett be vásárlási opciót.
Az olasz nemzeti vasúttársaság négyszáz új mozdonyt és 3600 teherkocsit vásárol. A beruházás célja vasútra való modális váltás elősegítése az árufuvarozási volumen megduplázásával.
A Stadler innovatív, felsővezetékes és akkumulátoros üzemben is bevethető, hattengelyes hibridmozdonya két gépet is kiválthat, kedvezőbb vontatási költségeket kínálva.
A maga nemében Európában egyedülálló technológiát képviselő járművet a következő hónapokban a magyarországi engedélyezéshez és forgalomba helyezéshez szükséges teszteknek vetik alá.
A Vosslohtól ötven, a Toshibától száz tolatómozdonyt vesznek, a Siemenstől pedig ötven duálüzemű Vectron érkezhet. A hosszútávú cél kilencszáz régebbi dízelmozdony lecserélése.
A Clayton Equipment két CBD80-as hibridgépet szállított le a brit Nukleáris Leszerelési Ügynökség (NDA) sellafieldi telephelyére.
Megérkezett Kínából Európába a Rail Cargo Hungaria megrendelésére kifejlesztett árufuvarozási feladatokra optimalizált első villamos-hibrid tolatómozdony.
A svájci központú logisztikai cég a zéró emisszió érdekében duálüzemű Vectronokat használ Németországban, az IKEA-val együttműködve pedig elektromos kisáruszállítókat tesztelnek a kiszállítás utolsó kilométerein.
Az amerikai vasúttársaság hetvenhárom ingavonatot szerez be, elsősorban duálüzemű és villamos-akkus hajtású mozdonyokkal.
A Bombardier huszonöt hibridmozdonyt szállít a New Jersey Transitnak (NJT). A gépeket Németországban gyártják, és onnan hajózzák át az Egyesült Államokba.