Felfuttatják a trieszti kikötő és Szlovákia közötti intermodális árufuvarozás volumenét
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
Olasz–szlovák közös cél az évi ötszáz irányvonat elérése 2025-ben – felértékelődött az ukrajnai útirányban betöltött szlovák szerep.
A cseh Leo Express a ZSSK-tól veszi át a vonatok közlekedtetését december 10-től.
Az eset vasárnap kora este történt, a vétkes vasutast Dunaszerdahelyen sikerült felmenteni a szolgálattétel alól.
Idén decemberben lejár a RegioJet tíz évre szóló közszolgáltatási szerződése, ezt követően két évre az Osztrák Szövetségi Vasúttársaság (ÖBB) és a Szlovák Vasúttársaság (ZSSK) veszi át az üzemeltetést a Pozsony és Révkomárom közötti szakaszon.
Szeptember negyedikétől menetrend szerint, péntekenkénti indulással közlekednek majd a vonatok a kínai Hszian, valamint a felvidéki Dunaszerdahely konténerterminálja között.
A Regiojet cseh magánvasút is versenybe száll.
A reggeli és délutáni csúcsban a DB Regiótól vásárolt kocsikkal erősít a cseh magánvasút Pozsony és Révkomárom között.
Kapacitásnövelés céljából a Regiojet kétszintes szerelvényeket járatna Komáromba, szóba kerültek a ZSSK ingavonatai is.
Magyar nyelvű vasúti helységnévtáblákat lepleztek le Dunaszerdahely és Komárom vasútállomásain.