Tankerből civil teherszállító?
Ezt a légierő KC-46 programért felelős vezetője, Peter Bogdan vezérőrnagy jelentette ki, aki szerint a Boeing a polgári cargopiacra is kiléphetne a 767-2C teherszállító változattal. Ehhez a vezérőrnagy szerint csupán kisebb változtatásokat kellene végrehajtani a speciálisan a KC-46A tankerhez kifejlesztett, új 767-es változaton. Mint emlékeztetett, a FedEx 2011. december 15-én 27, a 767-300ER-re alapozott 767 Freighter teherszállító gépet rendelt meg a Boeingtól. Ez a megrendelés segített áthidalni a gyártósornak a már kifutó 767-es megrendelések és a KC-46-program beindulása közbeni időszakot.
A 767 Freighterből jött a 767-2C több megoldása is, így például a tehertér ajtaja és a megerősített padlózat. A gép egészét tekintve a KC-46-os 80 százalékban a Boeing civil repülőgépeiből származik, és csak a maradék rész a tankerspecifikus, illetve a légierő által megkövetelt fedélzeti rendszer, berendezés. A 767-2C is teljes hosszában megerősített padlózatot kap, hiszen a légi utántöltés mellett szállítógépként is üzemelnie kell a KC-46-osnak. A típus első repülését 2014. harmadik negyedévére tervezi a Boeing.