Újabb F–18-ast vesztett el az amerikai légierő, ismét a Truman repülőgép-hordozóról
A jemeni húszik elleni légicsapások feladatával megbízott tengerészeti kötelékhez tartozó vadászgép vontatás közben csúszott a fedélzetről a Vörös-tengerbe.
A jemeni húszik elleni légicsapások feladatával megbízott tengerészeti kötelékhez tartozó vadászgép vontatás közben csúszott a fedélzetről a Vörös-tengerbe.
Az F-47-esnek elnevezett Next Generation Air Dominance vadászok a Kína elleni konfliktusokra való felkészülés jegyében készülnek, a program teljes költsége többszáz milliárdos nagyságrendű.
Bár az idők során több mint ötezer ilyen kéthajtóműves, szuperszonikus repülőgép-hordozó fedélzeti vadászbombázó repülőgépet szállított le a gyártó a felhasználóknak, mára már csak egy maroknyi repül belőlük.
Új életpályamodellt vezetett be az USAF: a továbbszolgáló pilóták nem csak anyagi elismerésben részesülnek, hanem akár a szolgálati helyüket is megválaszthatják.
A kínai légierő blokkolta a szokásos útvonalat, viszont a C-40B elég kerozinnal szállt fel a hatalmas kerülőre.
Az E-4-esek amúgy is időnként fel kell, hogy szálljanak. A repülő harcálláspont és orosz megfelelője. Analóg vagy digitális? És repül-e a „szimatoló”?
A háború kitörése nyomán hatalmas területen állt le a civil légiforgalom. Az amerikai felderítő gépek "visszavonultak" a Fekete-tenger fölé.
Nyolc évenként friss típus? A javasolt fejlesztési és beszerzési rendszer nehéz helyzetbe hozná az oroszokat és kínaiakat, de a hazai cégeket is.
Földön, vízen, levegőben: összefoglaló október 28-ától november 3-áig.
Már huszonkét IC+-kocsi fut, harmincéves a B-2A Spirit, ötven éve járt ember a Holdon. Az elmúlt napok legfontosabb hírei.
1989. július 17-én, kereken harminc esztendeje szállt fel először a Northrop Grumman B-2A Spirit stratégiai bombázógépének prototípusa. A sikeres repülés egy máig tartó, szép karrier első lépése volt: a valaha gyártott, alig huszonegy gépből húsz még jelenleg is hadrendben áll az Amerikai Légierőnél.