Irodalom és rengeteg kerékpár: három ország, három város, három kerék – Tricikli Fesztivál
Újra Magyarkanizsát, Szegedet és Sepsiszentgyörgyöt érinti az olvasást és kerékpározást népszerűsítő programsorozat, a Tricikli Fesztivál.
Újra Magyarkanizsát, Szegedet és Sepsiszentgyörgyöt érinti az olvasást és kerékpározást népszerűsítő programsorozat, a Tricikli Fesztivál.
A kerékpárral, a gépjárművel vagy a gyalog közlekedők is biztonságosabban közlekedhetnek azoknak a fejlesztéseknek köszönhetően, amik ebben a hónapban megvalósulnak Budapesten.
A környezetbarát járművek beszerzése érdekében jelentős mennyiségű forrást különített el az infrastrukturális és közlekedési minisztérium.
A kecskeméti Neumann János Egyetemen szervezett fórumon megfogalmazták: rövidtávon immár a hidrogénszakmai képzés, középtávon az urbanisztikai felhasználás, hosszútávon pedig a belföldi tömeggyártás az elérendő cél.
A hidrogén előállításához kizárólag megújuló energiát használnak.
A budapesti agglomeráció és hat megyeszékhely után hamarosan hat kisebb városban is alternatív meghajtású, környezetkímélő járművekkel korszerűsödhet a helyi közlekedés.
Minden második budapesti lakosnak elérhető, új közbringarendszer érkezését jelentette be 2026-ra a Budapest és a BKK.
Évről évre körülbelül 2700 kerékpárt felejtenek a Deutsche Bahn hozzávetőlegesen 5400 vasútállomásán. Ezeknek mintegy felét tíz hét tárolást követően értékesítik.
Öt új MOL Bubi gyűjtőállomással bővült a XI. kerületben a közbringa-szolgáltatás, így városszerte már 207 helyszínen érhetők el a zöld kerékpárok.
Februárban Miskolcon tesztelték a csupán vízgőzt kipufogó hidrogénbuszt, amit az utazóközönség különböző útvonalakon díjmentesen próbálhatott ki.
A világrekorder vonat részben a Stadler szolnoki kocsiszekrény-üzemében készült.
Kényszermegoldásként született, mára egyre több útvonalon indulnak.
Az elektromos autók részaránya stagnált.
Az osztrák gyártó összes új járműve alkalmas a hidrogénezett növényi olajjal (HVO100) való közlekedésre, jelentősen elősegítve ezzel a karbonkibocsátás csökkentését.
Ha az Európai Parlament március 11-én megszavazza a közúti tehergépjárművek tömegéről és méreteiről szóló EU-irányelv (96/53) módosítására irányuló javaslatot, alááshatja az EU zöld megállapodásának (Green Deal) közlekedésre vonatkozó céljait.