Akár már jövőre egy jeggyel vonatozhatunk Európában!
Jelenleg még csak több vonatjegyet váltva lehet átutazni a kontinensen, ez hamarosan leegyszerűsödhet.
Jelenleg még csak több vonatjegyet váltva lehet átutazni a kontinensen, ez hamarosan leegyszerűsödhet.
A német nemzeti vasúttársaság nem kapott megfelelő ajánlatot a nagysebességű szerelvények szállítására a megadott határidőn belül.
Szerdán az ünnepnapi menetrend érvényes a vasúton és a Volánbusz járatain, figyeljenek oda!
A Ferotrans magánvasút vonatai Bukarest és Jászvásár (Iași), valamint Szucsáva (Suceava) között fognak közlekedni napi két-két alkalommal.
A P’atal elnevezésű járatok többféle utazási élményt fognak majd kínálni, első- és turistaosztállyal, háló-, étkező- és büfékocsikkal.
A nemzeti vasút személyszállítási ága, a HŽPP most hat új, villamos- és dízelüzemre is képes szerelvényt szerez be a Zágráb és Split között közlekedő járatokra.
A Kralován (Kraľovany)–Árvanádasd (Trstená) vonal egyes vonatain több kétkerekűt lehet szállítani, a távolsági expresszek egy részén pedig speciális fülkéket alakítottak ki.
Az ETS3 típusú villamos szerelvények első kész példányát a napokban vehette át a maláj nemzeti vasút KTMB.
Az új diszkont távolsági expresszekkel magasabb szintű utazási élményt igyekszik kínálni az alacsony kocsiosztályon utazóknak az Indian Railways.
A balti ország közlekedési minisztériuma körülbelül 175 millió eurót (65,5 milliárd forintot) különít el a gigaberuházásra, melyből 115 millió uniós forrás.
A nagysebességű szerelvényekkel egészen a Benelux-térségig akarnak közvetlen járatokat indítani az olaszok.
Megszűnnek az IC-pótjegyek, a vasúti távolsági közlekedésben a helyükbe új, egységes árazású helyjegyek lépnek, amelyek megváltásával immár az országbérletek is felhasználhatók lesznek az IC- vagy más helyjegyköteles vonatok másodosztályán történő utazáshoz.