Új lifteket épít a MÁV a tatabányai vasútállomáson
Az akadálymentesítést célzó projektjének keretében három új felvonó épül, amiket várhatóan év végétől használhatnak az utasok.
Az akadálymentesítést célzó projektjének keretében három új felvonó épül, amiket várhatóan év végétől használhatnak az utasok.
A MÁV akadálymentesítést célzó projektjének keretében: kettő a peronok, egy pedig a P+R parkoló megközelítését szolgálja. Az új lifteket tervezetten év végétől használhatják majd az utasok.
November 14-étől 17-éig a 8.10 és 17.40 között közlekedő szerelvényeket érinti a változás.
Három héten át, november 17-éig szünetel a vonatközlekedés Tatabánya, illetve Szárliget és Biatorbágy, éjszakánként pedig Tatabánya és Budaörs között.
Fotóriporterünk hajnal óta Budaörsön figyeli és fotózza a Biatorbágy és Szárliget közötti pályafelújítás első napjának eseményeit.
A műtárgy a megyeszékhely Bánhida és Sárberek városrészeit köti majd össze, melyeket jelenleg még elválaszt a vasút.
Hosszú lejáratú hitellel támogatja az Európai Újjáépítési és Fejlesztési Bank az elektromos autók akkumulátoraihoz rézfóliát gyártó tatabányai üzem építését.
A hetvenes évek „egyik legnagyobb kérdése” az volt, milyen színűek is legyenek a vasút járművei. Nem véletlen, hogy Tatabányán is három színvariáns készült.
Ráadásul a képzőművészet jegyében született az utolsó kocsi.
Pompás betétkocsik készültek Tatabányán, motorkocsik, Szergejek, Csörgők mögé lehet büszkén csatolni mindet.
Negyedik és ötödik korszakos személykocsik gurultak le a tatabányai gyártósorról. Nem is akármilyenek! Az egyik hővédelmileg is kifogástalan.
Nem gondoltuk volna, de időjárástesztnek is kiteszik a modelleket Tatabányán. Vagy valami másról volna szó?
Ha egy film eltereli a gondolatodat, azon kapod magad, hogy elkezded túrni az archívumot. És onnantól borul minden. Így volt az a QuaBLA-műhelyben is.