Kivonul három németországi repülőtérről a Ryanair
A légitársaság a német kormány által kirótt magas adókkal és repülőtéri illetékekkel indokolta döntését.
A légitársaság a német kormány által kirótt magas adókkal és repülőtéri illetékekkel indokolta döntését.
A Ryanair, Európa legnagyobb fapados légitársasága történetének legjelentősebb éves nyereségét könyvelhette el, miután az utasforgalom és az átlagos viteldíjak emelkedése jelentősen javított a légitársaság pénzügyi helyzetén a március 31-én zárult pénzügyi évben.
Július végén, augusztus elején elkerülhetetlenek lesznek a fennakadások és a törlések. Luton és Stansted viszont nem áll le.
A fapados három további Boeing 737 MAX hadrendbe állításával növeli az LTN-en meglévő kapacitását.
A Ryanair új desztinációval bővíti budapesti menetrendjét a nyári időszakban.
Renitens utas miatt szakította meg útját Budapesten a Ryanair London–Bukarest járata.
Az ünnepi időszakban megnövekedett utazási kedv arra sarkallta a Ryanairt, hogy optimistább üzleti kilátásokat közöljön.
Marad a bázis is, de kevesebb lesz a járat és ritkításokra is számítani kell.
Valamennyi régóta szerepelt a társaság kínálatában.
Az összeg 300 millió forint.
Elfogadhatatlan az áthárítás az utasokra, mondja a kormány. Elfogadhatatlan az adó, mondja a társaság.
A járvány okozta krízis az egész iparágat visszavetette, a plusz teher főképp a diszkontokat sújtja, csökkenhet Budapest forgalma, és értéke is...
Ősszel megnyílt egy hatalmas európai piac, mikor lehet megint Ukrajnába és onnan repülni? Az ír cég gépei harminc év óta először visznek teherárut: segélyt Lengyelországba.
Rengeteget kell még repülnie a tesztgépeknek, kérdés, reális-e az idei első átadás. C919, MC-21, aztán a neo és a MAX: mi minek a konkurenciája...
Az európai Nyitott Égbolt összesen tizenkét repteret nyit meg, a Wizz bővít, a Ryanair is készülődik. Európai repülésbiztonsági és fogyasztóvédelmi normák Ukrajnában is.