Épül a kolozsvári metró!
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
Kibocsátotta a kolozsvári metróvonal építési engedélyét a Kolozs megyei önkormányzat.
Az indiai nagyváros metróvállalata tizenöt hatkocsis, vezető nélküli vonatot rendelt a CRRC Nanjing Puzhentől a még építés alatt álló úgynevezett sárga metróvonalra.
Három új metróvonal és négy tucat új állomás épül meg Moszkvában 2030-ig.
A Mumbai elővárosának számító város 1-es (kék) vonalának első, 11,1 kilométer hosszú szakasza Belápúr és Pendhár állomások között fut.
Vitézy Dávid szerint a hazugságokra épülő, szintén DK-s kampány mintázata világos: „a kerületi vezetők a teljes régió számára kiemelten fontos vasútfejlesztéseket próbálják károsnak beállítani és ezek megakadályozásával próbálnak helyi népszerűséget szerezni”.
Még javában tartanak ugyan az osztrák főváros legnagyobb klímavédelmi beruházásának, az U2/U5-ös metrónak a kivitelezési munkái, máris újabb mérföldkőhöz érkezett a projekt. Elkészültek a metróvonal bővítésének tervei. Az új szakasz építése 2028-ban kezdődhet és 2032–2035 között fejeződhet be.
A 2027-ig megvalósítani tervezett beruházásokról a szerb elnök Aleksandar Vučić számolt be nemrég.
Az 1-es metróvonal megépítéséről a Gulermak és az Arcada építőipari vállalatokkal alkotott konzorcium részeként kötött szerződést az Alstom Kolozsvárral.
A „kincses várost” a föld alatt keresztben átszelő, huszonegy kilométer hosszú vonalának első szakaszát 2026 augusztusáig kell átadni.
Az ázsiai ország fővárosa, az agglomerációval együtt 22 millió lakosú Dakka eddig hiába számított a világ egyik legnagyobb metropoliszának, még nem rendelkezett metróhálózattal.
Az építkezések várhatóan még az éven meg is kezdődhetnek. A járművekről és az infrastruktúra nagy részéről az Alstom gondoskodik.
Az U2-es metróvonal átirányításának részeként hét kilométer alagutat és négy új állomást építenek.