Épül a kolozsvári metró!
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
Románia első vezető nélküli metróvonala huszonegy kilométeres lesz, tizenkilenc állomással.
A Nexus által rendelt szerelvények kocsiszekrényei a gyártó szolnoki üzemében készültek.
Rendkívül népszerű a BKK egyedülálló digitális fizetési szolgáltatása. Az M1-es metró vonalán és a 100E Repülőtéri Expressz járatain már minden harmadik jegyvásárlás a rendszeren keresztül történik.
Rémálomról beszélt a Forum Romanum alatti fúrással kapcsolatban Andrea Sciotti mérnök, az olasz főváros ókori történelmi központjában zajló metróvonal-építés műszaki vezetője, amikor a külföldi sajtónak bemutatta a legújabb állomásokat.
A norvég főváros közlekedési vállalata, a Sporveien húsz háromkocsis M4000-es szerelvényt vásárol a baszk gyártótól.
Benyújtották a környezetvédelmi engedélyezéshez szükséges dokumentumokat. Ha a fejlesztés megvalósul, Örs vezér téri átszállás nélkül lehet majd utazni Cinkotától egészen a Déli pályaudvarig.
Kibocsátotta a kolozsvári metróvonal építési engedélyét a Kolozs megyei önkormányzat.
Március 23-ától fogadja a látogatókat az egykori diszpécserközpontban, eddig elzárt területen létrehozott Metró Kiállítóterem, mely a budapesti metró relikviáit őrzi.
A Hitachi Rail 200 millió eurós szerződést kötött a dél-olasz nagyváros önkormányzatával a 6-os metróvonal újgenerációs szerelvényeinek szállítására. A 22 szerelvényt a gyár nápolyi, illetve pistoiai üzemében szerelik össze.
Az indiai nagyváros metróvállalata tizenöt hatkocsis, vezető nélküli vonatot rendelt a CRRC Nanjing Puzhentől a még építés alatt álló úgynevezett sárga metróvonalra.
Három új metróvonal és négy tucat új állomás épül meg Moszkvában 2030-ig.
Kétharmaduk havonta átlagosan 19 napon veszik igénybe a BKK szolgáltatásait, az utazók harminc százaléka pedig akár napi négyszer is felszáll valamilyen BKK-járműre.
Az amerikai metropolisz közlekedési hatósága, a LACMTA 128 kétkocsis szerelvényt vásárol, a vonatok még a 2028-as olimpia előtt forgalomba állnak.
A korszerű eszközöket a milánói metró új Hitachi Rail-szerelvényeibe építik be.
A metróvonal négy kilométerrel és négy állomással bővülhet ki São Sebastião és Alcântara között.