Június elsejétől hosszabb lesz a Tisza-tó sebesvonat menettartama a fővárosból a Tisza-tóig
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
Három hétig, a nyári menetrend bevezetéséig átmenetileg jelentősebben megnő az eljutási idő.
A december 10-ével életbe lépő „kotta” több ponton változott az utasok visszajelzései, kérései alapján. Szabolcsban és Hajdúban jelentős átalakítás megy végbe, nő a miskolci IC-k menetideje.
A Bécset Bukaresttel összekötő Dacia nemzetközi gyorsvonat az eddigieknél bő fél órával gyorsabban, 96 perc alatt tudta le a Piski és Segesvár közötti, 169 kilométeres, már felújított szakaszt.
A 100-as vonalon például a pályafelújítások ellenére is nő majd a menetidő, ráadásul fontos állomásokon nem állnának meg az IC-k.
Na, azért nem minden esetben és az összes viszonylaton, de azért érződik, hogy a politika a kötött pálya helyett sokáig a közutat preferálta. Portugáliáról van szó.
Ennyi idő lesz négyszáznegyvenhárom kilométert megtenni vonattal december 11-étől.
Indul a Bánóc és Homonna közötti vasútvonal villamosítása.
Június 6-ától több tucat mellékvonalon úgynevezett járványügyi menetrendet vezettek be. Az utasoknak a legtöbb vonat helyett pótlóbuszra kell szállni, melyek menetideje azonban jóval hosszabb, mint a lassúnak vélt vonatoké.
Ősszel átadják a forgalomnak az ejpovicei alagutat, ami Csehország leghosszabb vasúti alagútja lesz.
Vagy talán inkább akciós idő alatt: két állomás között előbb megnövelték, hogy most csökkenthessék a menetidőt.