Maglev-hajtású hagyományos teherkocsit tesztelnek Németországban
A Captrain és a vasúti automatizálási és maglev-technológiákkal kísérletező Nevomo a brémai acélműnél végez próbákat, a cél a kocsirendezési műveletek teljes automatizálása.
A Captrain és a vasúti automatizálási és maglev-technológiákkal kísérletező Nevomo a brémai acélműnél végez próbákat, a cél a kocsirendezési műveletek teljes automatizálása.
A JR Central már nem számol azzal, hogy 2027-ben elindulhatnak a maglev-vonatok Tokió és Nagoja között.
Sikeres teszteket hajtott végre a lengyelországi Nevomo, melynek megoldása forradalmasíthatja a vasúti ágazatot, egyesítve a hagyományos vasúti rendszereket az olyan ultramagas sebességű technológiákkal, mint a hyperloop.
A Nemzetközi Maglev Testület (IMB) szerint lehetséges a maglev-tehervonatok alkalmazása, azonban nem lesz könnyű megvalósítani. Viszont az olyan kísérletek, mint amit a tarantói kikötőben alkalmaznak, fontosak az új ötletek és megoldások létrehozása miatt.
A nyolcszáz méter hosszú „Vörös Vasút” kísérleti szakaszának létrehozása nagyságrendekkel volt olcsóbb a hagyományos metróépítéshez képest.
A Duisport a hyperloop-ihlette MagRailben rejlő lehetőségek kihasználásával bővítené ki vasúti árufuvarozási kapacitásait.
A maglev technológia integrálása felgyorsítja az áttérést a szigorúan lineáris termelésről a nyílt, adaptív gyártásra.
A szakvásár zárónapján kezdődik a MAGLEV 2016 elnevezésű többnapos konferencia.