Budapest és Luxemburg között is lehet vasúton szállítani félpótkocsikat
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
A luxemburgi CFL Multimodal heti négy vonatpárt indít 2025 első negyedévétől.
A szerbiai Kruševactól a budapesti BILK-en át Duisburgba és vissza is szállít már a logisztikai vállalat, közvetlenül összekötve a Nyugat-Balkánt Nyugat- és Közép-Európa gazdasági központjaival.
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
A CPK részét jelentő beruházás engedélyeinek megszerzését az Európai Hálózatfinanszírozási Eszközön (CEF) keresztül finanszírozhatják.
A desiói és a San Stino-i logisztikai központok egy leányvállalat alá rendeződtek, az ügyfelek ezzel egyetlen, megerősített forrásból profitálhatnak.
Az akvizíciónak köszönhetően egy Belgrád melletti intermodális terminál is a Metransé lett.
Várhatóan szeptemberben állhat üzembe az egykori kiskundorozsmai átrakó területén épülő PSP Terminal, ahol évente 60 ezer kamionnyi tranzitárut rakodhatnak majd át vasútra.
A vegyipari óriás BASF és a legnagyobb belga intermodális terminál Combinant az Infrabel támogatásával akarja megkönnyíteni az Antwerpen–Bruges kikötőben található telephelyeik vasúti elérését.
A létesítmény az egyetlen olyan magyarországi vámudvar, ahova széles és normál vasúti pálya is befut.
A híd részleges felújítása folytatódik, az érintett hétvégéken a csepeli ipar, így a nagy konténerterminálok elérhetetlenek lesznek vasúton.
Ja, hogy ott épül a Jaguar Land Rover autógyár – így már értjük.