Koppenhága feltett szándéka, hogy megépíti az ötös metrót
A stádium egyelőre a tanulmánytervek elkészítésére adott megbízásoknál tart.
A stádium egyelőre a tanulmánytervek elkészítésére adott megbízásoknál tart.
Újgenerációs Frecciarossa, akkus és hidrogénüzemű Vossloh Modula, új Siemens-járművek – szeptember 26-án is volt mit nézni Berlinben!
A Hitachi Rail május 31-én tett pontot a Thales Ground Transportation Systems üzletág 1,8 milliárd dollár értékű felvásárlási folyamatának a végére. A változások a magyarországi leányvállalatot is érintik: a dizájn már megváltozott, és hamarosan a név is meg fog.
A Hitachi Rail 200 millió eurós szerződést kötött a dél-olasz nagyváros önkormányzatával a 6-os metróvonal újgenerációs szerelvényeinek szállítására. A 22 szerelvényt a gyár nápolyi, illetve pistoiai üzemében szerelik össze.
Nemcsak a Déli alagútjának túl magas a KISS: a Trenord emeletes Hitachi-motorvonatai sem férnek be a Milánó–Como San Giovanni–Chiasso útvonalon található egyik alagútba.
A nagysebességű szerelvényekkel egészen a Benelux-térségig akarnak közvetlen járatokat indítani az olaszok.
A menetrend szerinti első vonatok november 25-ével indultak el Madrid, Zaragoza és Barcelona között. A hálózat decemberben és jövőre további viszonylatokkal bővül.
Kétévnyi kihagyást követően visszatért a berlini vasúti szakkiállítás és -vásár. Csütörtökön a Hitachi olasz trimodális motorvonatát, a Stadler liverpooli IPEMU-szerelvényét, valamint a Tatravagónka nehéz teherkocsiját is meg lehetett tekinteni.
A szerelvény a villamos- és dízelüzem mellett akkumulátoros üzemre is képes.