Ismét repült az Ethiopian egyik 737 MAX -8-asa!
Az etióp hatóság még mindig adós a végleges baleseti jelentéssel, az áldozatok rokonai tiltakoznak, de most már az afrikai légitársaság is bízik a típusban.
Az etióp hatóság még mindig adós a végleges baleseti jelentéssel, az áldozatok rokonai tiltakoznak, de most már az afrikai légitársaság is bízik a típusban.
A kínai hatóság még mindig nem adott zöld jelzést, de hamarosan repülhetnek a katasztrófákban érintett Lion Air és Ethiopian gépei is. Várható a 7-es és a 10-es színre lépése.
Rengeteg új gépre lesz szükség, mert a forgalom nőni fog és a flották elöregedtek. De lesz-e elég ember, aki működtesse, repülje a gépparkot?
A cseh társaság is először berepüli minden példányát. Az etiópok a gépük balesete után még azt mondták, lecserélik a MAX-okat...
Még nem tudni, vajon ez a légitársaság agóniájának végleges lezárását jelenti-e.
A South African Airways már a járvány előtt csődbe került és 2011 óta működött veszteségesen.