Hol a legjobb vonatozni Európában? És hol a legkevésbé kellemes? Harmadik rész
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
Hogy a Telegraph szerint mely országok a legkellemesebbek, a cikkből megtudhatják.
A kormány által ígért jelentős forrást jogellenesnek ítélte az alkotmánybíróság. Állami vállalatok privatizációjával vonnának be pénzt. A Deutschlandticket jövője is kérdéses.
A francia elnök egy interjúban fejtette ki, hogy pártolja a németországi bérletkonstrukcióhoz hasonló rendszer létrehozását Franciaországban. A végrehajtás módjáról azonban nem osztott meg részleteket.
Idestova négy hónap telt el azóta, hogy április 3-án bevezették 49 eurós Deutschlandtickettet. Egy elemzésből kiderült, hogy az átalánydíjas bérletkonstrukció eddig hogyan befolyásolta a németországi mobilitást.
Az üzleti és turisztikai csoport elsőként írt alá keretszerződést a Deutsche Bahn (DB) német vasúttársasággal annak érdekében, hogy olcsóbb dolgozói bérletet nyújtson a munkába járáshoz.
Áprilistól megvásárolható, májustól érvényes, és 5,6 millió embert győzhet meg arról, hogy a közösségi közlekedést válasszák.
Az általános drágulás hatásainak ellensúlyozására, a kormány elfogadott törvényjavaslata szerint a havi bérlet 49 euróba kerül majd.
Megszületett a finanszírozási megállapodás a német szövetségi kormány és a tartományok között: havi 49 euróért lehet majd igénybe venni a helyi tömegközlekedést és a regionális vonatokat, várhatóan tavasztól.