InnoTrans, tizennegyedjére is
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
Ismét elröppent két év, így idén is összegyűlik Berlinben a vasútipar színe-java szeptember 24-e és 27-e között. Némi ízelítő.
A rendszer a rendezőpályaudvarokon való haladás közben olvassa le a járművek fontos üzemelési adatait, még hatékonyabbá téve a vasúti árufuvarozást.
Az uniós döntés következményeként 2025-től a saját anyagi forrásaiból kell üzemelnie a német állami vasúttársaság árufuvarozó leányvállalatának.
A Deutsche Bahn (DB) vasúti árufuvarozási ága 2025. január elsejétől alakul át.
A JLR, azaz a Jaguar Land Rover Automotive felvidéki gyárában alkalmanként 19 emeletes autószállítókocsit raknak meg Defender és Discovery modellekkel. Hetente pedig immáron nyolc blokkvonat indul a belgiumi északi-tengeri kikötőkbe. A teljes logisztikai láncot a DB Cargo Logistics, a DB Cargo leányvállalata kezeli.
A biokémiai vállalat a tesztfuvarokat követően már közvetlenül, vasúton szállítja új, leunai biofinomítójába a faanyagot.
Az észak-dániai kikötővárosból kompfuvarok is elérhetőek Norvégiába.
Németország és Görögország, valamint Törökország között még több vasúti fuvarlehetőség áll rendelkezésre.
Az Abu-Dzabi központú ADQ is érdeklődik a Deutsche Bahn (DB) logisztikai leányvállalatának felvásárlása iránt.
Az Antwerpen és Brugge városok egyesített kikötőjének részét képző területet kilenc zónára különítik el a konszolidált árumennyiségek és az üzemelés optimalizálása alapján.
A Deutsche Bahn (DB), a Stadler, és annak AngelStar leányvállalata először látott el mozdonyokat az egységes európai vonatbefolyásoló rendszerrel a jármű gyártója nélkül. Ez hozzájárulhat az ETCS gyorsabb németországi bevezetéséhez.
Elterjedő digitalizáció és a közúti szállítással a több áruért folytatott tisztességes verseny. Müncheni stafétaváltás a klímabarát vasúton.
A DB Energie már át is alakította a létesítmény töltőállomását az alternatív üzemanyag tankolásához.
Habár a német vállalatcsoport tavalyi éves adatai újra pozitív üzemi eredményeket tükröznek, azonban a DB Cargo veszteséges, gyenge a pontosság és az adózás után is veszteséget könyvelhetnek el.
A DB Cargo brit leányvállalata egy Class 60-as mozdonyon tesztelte a hidrogénezett növényi olaj (HVO) alternatív üzemanyagként történő használatát – a gázolajat helyettesítő HVO alkalmazásához nem szükséges semmilyen műszaki módosítás.