Ismét kínai motorvonatokat szerez be Malajzia
Az ETS3 típusú villamos szerelvények első kész példányát a napokban vehette át a maláj nemzeti vasút KTMB.
Az ETS3 típusú villamos szerelvények első kész példányát a napokban vehette át a maláj nemzeti vasút KTMB.
Ha valaki az I. Vasútijármű-ipari szimpózium és kiállításra azért jött, hogy megtudja, milyen tényleges beszerzésekkel kezdi enyhíteni a MÁV-Start a minden szegmensben közismerten égető járműhiányát, csalódnia kellett. A pulpitusról, a kerekasztal mellől és a kávészünetek informális beszélgetései közben azért számos érdekes információmorzsa potyogott le, szedegessük föl ezeket!
A CRRC Ziyang által gyártott tíz mozdony a Leone Rock Metal Group Tonkolili körzetben található új ércbányája és a Sierra Leone folyó partján fekvő Pepel kikötője között továbbít majd tehervonatokat.
A világ legnagyobb vasúti gyártója, a kínai CRRC meg akarta hódítani az amerikai vasútijármű-piacot. A kínaiak furfangjára viszont idővel rájöttek.
Megérkezett a kínai CRRC Changchun (Csangcsun) vasútijármű-gyártó cég első villamos motorvonata a szerb vasútra. Az EMU négy további társával egyetemben az Újvidék–Szabadka vonalon közlekedik majd, akár óránként 200 kilométer per órás sebességgel.
Az Európai Bizottság vizsgálatot indított annak kiderítésére, hogy a CRRC Qingdao Sifang Locomotive kaphatott-e tisztességtelen támogatást. A kínaiak inkább meghátráltak.
Az indiai nagyváros metróvállalata tizenöt hatkocsis, vezető nélküli vonatot rendelt a CRRC Nanjing Puzhentől a még építés alatt álló úgynevezett sárga metróvonalra.
Elindult Csehországban a CRRC által gyártott Sirius motorvonat tesztüzeme, méghozzá utasokkal a fedélzeten.
A müncheni székhelyű Railpool negyvenöt Modula nehéz tolatómozdonyt rendelt a CRRC Vossloh Rolling Stock üzletágától, és további 142-re jelentett be vásárlási opciót.
A lízingcég a már kínai tulajdonú Vossloh Rolling Stocktól vásárol ötven DE 18 Stage V típusú, hibridüzemű gépet.
A hat dízelgéppel mangánércet szállító tehervonatokat fog továbbítani a Sociéte d’Exploitation du Transgabonais (Setrag).
A maga nemében Európában egyedülálló technológiát képviselő járművet a következő hónapokban a magyarországi engedélyezéshez és forgalomba helyezéshez szükséges teszteknek vetik alá.
A cseh Zdopravy nevű közlekedési szaklap arról számolt be, hogy a Siriusok nem tudták megszerezni a teljeskörű forgalomba állítási engedélyt.
A somogyi megyeszékhely két nullemissziós, szóló CityPioneert szerez be.
A kínai CRRC vállalat leszállította az első újépítésű tolatómozdonyt is a Rail Cargo Hungaria (RCH) számára.