Nagyon lassan halad a roncskaraván
Gonda László Cegléden elkapta a mozdonymenetet.
Korábban írtuk:
A 2043-as és 2143-as sorozatú gépek későbbi sorsa még kérdéses, így csak az eddig megtörtént eseményekről számolhatunk be. A nem mindennapi szerelvényt szeptember 5-én estére állították össze Hegyeshalomban, a személyforgalom csillapodása után veselkedik majd neki a Train Hungary Aseája (600 001), hogy az 1-es vonalon, Ferencvároson, Szolnokon át Kürtösig (vagy még tovább?) vontassa a hideg dízeleket. Még nem tudni, a kürtösi bontóban (ahol több Schlieren-kocsit is szétvágtak már) végzik-e. Akár az is lehet, valamelyik magánvasút veszi gondozásba a mozdonyokat.
A menet maximálisan óránként 50 kilométert tehet meg, emiatt szinte minden állomáson félre teszik az ablakos és a haladósabb vonatok miatt.
Pályaszámvadászok és járműtörténészek kedvéért közöljük az átvonuló gépek pályaszámait: 2143 034, 2143 059, 2143 070, 2143 071, 2143 074, 2143 060, 2143 041, 2143 048, 2143 039, 2143 069, 2143 027, 2043 006, 2043 043, 2143 063, 2143 047, 2143 052, 2143 065, 2143 043, 2143 050, 2143 016.
Statívot, kukásmellényt elő!
Várjuk a képeket a mozdonymenetről! Első a biztonság, senki ne induljon útnak láthatósági mellény nélkül! E-mailcímünk: iho@indohaz.hu
* * *
Indóház Online – Hivatalos oldal: hogy ne maradj le semmiről, ami a földön, a föld alatt, a síneken, a vízen vagy a levegőben történik. Csatlakozz hozzánk! Klikk, és like a Facebookon!